  • 1. Data: 2009-01-30 19:14:00
    Temat: Który kask najlżejszy MX/Enduro
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Witam
    Przymierzam się do zmiany skorupy i szukam lekkiego kasku którego
    wielkość skorupy jest uzależniona od rozmiaru.
    Na dzień dzisiejszy znalazłem najlżejszy 990g airoh stelt ale podobno
    jest coś lżejszego ale nie wiem co.
    Czy ktoś z grupowiczów posiada informacje o kasku lżejszym niż ten
    kilogramowy?
    Za info będę wdzięczny.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2009-01-31 09:54:04
    Temat: Re: Który kask najlżejszy MX/Enduro
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    Na dzień dzisiejszy znalazłem najlżejszy 990g airoh stelt ale podobno
    jest coś lżejszego ale nie wiem co.

    z tego co wiem to chyba airoh jest najlżejszy, ale ,moge sie mylić:)
    na twoim miejscu popatrzyłbym na Hebo hsx-04 carbon jest fajny ale wydaje
    mi sie że steltha nic nie przebije:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-01-31 12:22:34
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > z tego co wiem to chyba airoh jest najlżejszy, ale ,moge sie mylić:)
    > na twoim miejscu popatrzyłbym na Hebo hsx-04 carbon jest fajny ale wydaje

    moze i sa jakies lzejsze ale mnie np 990g airoha po przesiadce z 1450g
    lazera w zupelnosci wystarcza, polecam

    --
    Pozdr.
    Przemo