  • 11. Data: 2009-02-02 09:50:07
    Temat: Re: [OT] Re: dziwny spam
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "piomay" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:gm56s7$epe$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale ale ...
    > ja na razie to widzę tylko jakiś chłam, o który ktoś oskarża Macieja K. i
    > parę osób które bez zmrużenia okiem i chwili zastanowienia przyklaskują
    > oskarżającemu.
    >
    > Też się poddałeś temu trendowi ?
    >
    > Nie ma żadnych dowodów, nie ma nawet wypowiedzi Macieja K. (czyli drugiej
    > strony)
    > Dla mnie ? - nie ma nic, czym by można sobie zawracać głowe, a już
    > napewno nie ma nic, coby pozwalało jakiekolwiek wyroki ferować.

    Pio byc moze masz racje. ale ja znam jedna ze stron.. i bez zmruzenia oka
    wierze tej drugiej. Moze jestem naiwna a moze jak sie raz poparze to juz
    omijam co smierdzi....

    Easy

  • 12. Data: 2009-02-02 14:21:08
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    piomay pisze:

    > ja na razie to widzę tylko jakiś chłam, o który ktoś oskarża Macieja K.
    > i parę osób które bez zmrużenia okiem i chwili zastanowienia
    > przyklaskują oskarżającemu.
    >
    > Też się poddałeś temu trendowi ?

    Czy ja wiem, czy się "poddałem"..? Pewnym tropem jest to, że jeśli ktoś
    ma pierdyliaście firm, firemek, fundacji, etc. zarejestrowanych na jeden
    adres, to mi to czymś pachnie... Tyle.

    > Nie ma żadnych dowodów, nie ma nawet wypowiedzi Macieja K. (czyli
    > drugiej strony)

    No przydałoby się, ale się nie spodziewam...

    > Dla mnie ? - nie ma nic, czym by można sobie zawracać głowe, a już
    > napewno nie ma nic, coby pozwalało jakiekolwiek wyroki ferować.

    Nie feruję. Chętnie wysłucham stron i dalszego wypadków rozwoju. Ot tak,
    z czystej ciekawości :-)

    trzyce2002.htm

    > o, to dużo ciekawszy wątek.

    ale w czym "ciekawszy"..? ;-) Co by Ci tu jeszcze...?

    --

    pozdr
    pj