  • Data: 2016-05-10 10:12:55
    Temat: Re: dziwny pomysł z dyskami w PC...
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 May 2016 23:39:01 +0200, sundayman napisał/a:

    [ciach]
    > O co w ogóle chodzi - podpowiem ;
    >
    > dysk wewnętrzny - to dysk "normalny" do zastosowań "przeróżnych"
    > powiedzmy. Jako magazyn itp. jako os do jakiejś pracy.
    > Może to być winda albo OSX. Linuxa lubię ale w tym miejscu nie bardzo.
    >
    > Natomiast ten dysk zewnętrzny, z windows 7 do celów "eksperymentalnych"
    > - może tam się znaleźć wszystko, łącznie z jakimiś agresywnymi wirusami.
    > Rzecz w tym, żeby nie ryzykować, że po zbotowaniu z niego coś mi on
    > nawtyka do dysku głównego. Gdziekolwiek i jakkolwiek.
    >
    > A chciałbym coby to było wygodne w obsłudze - podpinam dysk na USB i
> [...]

    To zaproponowałbym Ci to co Tobie zaproponował Jarek, na
    zewnętrznym linux bez obsługi SATA, z prostej przyczyny jest b. mało
    złośliwego oprogramowania na pingwiny. Dzięki czemu jest mała szansa że
    coś ci się na dysk z windą załapie, nawet jak będziesz miał go włączonego
    i pingwina z obsługą SATA, a już bez obsługi SATA to tylko majstersztyki
    się posadowią na kompie(te które własny downloader potrafią zapisać w
    biosie).

    Bo(o)t manager