  • 21. Data: 2013-10-05 23:00:40
    Temat: Re: dziura w jezdni i cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W moim wypadku straciłem oponę i zatrzymałem się czekając na patrol.
    > Patrol dziurkę (krater żeby być dokładniejszym) cyknął, oponę obejrzał,
    > felgę pomacał, spisał notatkę. Kosztowało mnie to 2h czekania. Napisałem
    > pismo do zarządcy drogi. Poczekalem z miesiąc i dostałem pismo żebym
    > spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore miasto na Śląsku i
    > "tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".

    Ale przeciez nikt nie mówi, że nie beda próbowac rznąć głupa i sie wywinąć
    od zapłaty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 22. Data: 2013-10-05 23:55:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 20:50:59 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > "tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".

    Zakłądając że pewnie 3/4 ludzi którzy dostaną taką odpowiedź, spuszcza
    głowę i odpuszcza, no to gdyby chcieli uczciwie wypłacać odszkodowania to
    można by ich oskarżyć o niegospodarność ;)

  • 23. Data: 2013-10-06 00:36:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Oct 2013 23:55:54 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Zakłądając że pewnie 3/4 ludzi którzy dostaną taką odpowiedź, spuszcza
    > głowę i odpuszcza, no to gdyby chcieli uczciwie wypłacać odszkodowania to
    > można by ich oskarżyć o niegospodarność ;)

    Oplaty sadowe w jasnej sprawie, to tez niegospodarnosc.

    J.

  • 24. Data: 2013-10-06 01:22:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 00:36:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > Oplaty sadowe w jasnej sprawie, to tez niegospodarnosc.

    Jak ta 1/4 spraw miałaby się skończyć zapłaceniem podwójnie, no to nadal są
    na plus.

    Jakby nie było, to jak przychodzi do odszkodowań, to zapewne każdy spróuje
    w pierwszym ruchu spuścić poszkodowanego na drzewo - może się uda i
    odpuści.

    Dlatego ubezpieczalnie w pierwszej wycenie proponują około połowę, a taki
    zarządca drogi napisze mu żeby spadał.

  • 25. Data: 2013-10-06 10:33:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-10-05 22:47, J.F. wrote:
    > Ale w czym problem ? Do adwokata.

    Adwokat weźmie połowę opony? Czy już pracują za darmo?

  • 26. Data: 2013-10-06 10:37:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-10-05 23:00, Budzik wrote:
    > Ale przeciez nikt nie mówi, że nie beda próbowac rznąć głupa i sie wywinąć
    > od zapłaty.

    Tam było więcej ciekawostek. Np najpierw wykłuciłem się za ile opon mają
    mi oddać. Bo w/g mnie za dwie na tej samej osi. "Zwaracamy tylko za
    jedną" A więc jest nadzieja! Zwaracają, można powalczyć o dwie! "A jakie
    zwracacie, takie same?" "Noooo, ekwiwalentne" O, to fajnie, przynajmniej
    stranty nie będę.

    A h... dostaje pismo że nikt poza sadem ich do tego nie zmusi. Jak więc
    widać rżnięcie głupa było wielopoziomowe.

  • 27. Data: 2013-10-06 10:39:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Adwokat weźmie połowę opony? Czy już pracują za darmo?

    Drogowcy zapłacą zasądzone koszta adwokata po wyroku.

  • 28. Data: 2013-10-06 10:49:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-10-06 10:39, Cavallino wrote:
    > Drogowcy zapłacą zasądzone koszta adwokata po wyroku.

    Tak mówi teoria. A praktyka wyglądal tak że przypadkowy mecenas zażądał
    100zł z góry za poradę prawną dotyczącą tego przypadku po usłyszeniu o
    co chodzi. Dalej nie szukałem. Komplet opon 400zł, wyprowadziłem się
    również nieco dalej od tego śmiesznego miasta gdzie w nocy latarnie nie
    świecą a prezydenci atakują sami siebie :P

  • 29. Data: 2013-10-06 11:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Oct 2013 10:49:00 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > również nieco dalej od tego śmiesznego miasta gdzie w nocy latarnie nie
    > świecą a prezydenci atakują sami siebie :P

    No widzisz, a trzeba bylo wyciagnac te 100zl i pogadac jakby to zrobic
    zeby miasto zaplacilo 4000.

    J.

  • 30. Data: 2013-10-06 13:19:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak mówi teoria. A praktyka wyglądal tak że przypadkowy mecenas zażądał
    > 100zł z góry za poradę prawną dotyczącą tego przypadku po usłyszeniu o co
    > chodzi.

    Trzeba było szukać jakiegoś normalniejszego.