  • 11. Data: 2010-02-05 20:06:02
    Temat: Re: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    fajnefele pisze:

    > Uprzedzajac ,pol zimy przejechalem na letnich, teraz na zimowych, czuje
    > roznice miedzy letnimi i zimowymi, ale tam gdzie wyjezdzalem na letnich
    > wyjezdzam i na zimowych. Tam gdzie wyjezdzalem kierownicy obuci w zimowki
    > mielili kolami w miejscu. Warunkiem bezpieczenej i skutecznej jazdy w zimie
    > jest myslenie i rozsadek, a opony i inne systemy auta to narzedzia dajace
    > kierowcy wiecej mozliwosci. Zreszta nie tyczy sie to tylko warunkow
    > zimowych.

    Jak w kazdym poprzednim watku i w tym widac, ze czesc spoleczenstwa ma
    juz kompletnie wyprane mozgi.
    W TV powiedzieli ze juz ponizej 7 stopni trzeba miec zimowki bo jak nie
    to nastapi koniec swiata i plebs to lyka :/

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2010-02-05 20:17:33
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Coraz więcej Hołowczyców na grupie, jeszcze trochę i będę bał się lodówki
    > otworzyć.

    i konserwy:)

  • 13. Data: 2010-02-05 20:51:08
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-02-05 17:10, P_ablo pisze:
    > ...a miala opony caloroczne.
    > Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    > wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...
    >
    > To jest kolejny dowod :), ze jednak zimowe opony sprawdzaja sie i
    > przynajmniej na sniegu sa skuteczne.
    >
    > Zaczynam sie tylko zastanawiac, dlaczego te aktualne caloroczne nie sprawuje
    > sie tak jak te kiedys...
    > Czyzby jakis spisak aby zniechecic nas (kierowcow) do stosowania tego
    > niepozadanego dla producentow opon i gumiarzy wynalazku?!

    Niesamowita historia. Opony mogła miec po kilku sezonach. Dobra/nowa
    letnia jest lepsza od kiepskiej zimowej.

    Tomek

  • 14. Data: 2010-02-05 21:01:22
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    > Coraz więcej Hołowczyców na grupie, jeszcze trochę i będę bał się lodówki
    > otworzyć.
    Cos merytorycznie moze?
    Tak trudno uwierzyc ze sa kwitostany ktore kreca motor na 4000 obrotow i
    probuja tak wyjechac, technika bujania przod-tyl jest im nieznana, jak i
    inne zasady za kierownica? Gdzie napisalem ze jestem mistrzem i na slickach
    wjade/wyjade wszedzie? Coz, nie da nikomu zabronic sklonnosci do przesadyzmu
    i odbierania rzeczywistosci dwukolorowo..

  • 15. Data: 2010-02-05 21:37:34
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał
    > [ciach]
    > Osoba, ktora ze mna byla sama stwierdzila z wielkim zdziwieniem jaka
    > wielka roznica byla kiedy zmienil sie kierowca.

    może po prostu ona ważyła 45 kg (chucherko), a Ty 180 (kawał chłopa) i
    zapewniłeś lepszy docisk pojazdu do podłoża? ;)
    pzdr

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2010-02-05 21:43:25
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W TV powiedzieli ze juz ponizej 7 stopni trzeba miec zimowki bo jak nie to
    > nastapi koniec swiata i plebs to lyka :/

    2 dni temu probowalem zrobic rundke lexem SC aby wybudzic go troche ze snu
    zimowego. Autko z tego tytulu, ze jest raczej do uzytku latem ma tylko
    obuwie letnie - po jednym sezonie, jakies Pirelli. Gdy tylko napedzana os
    zlapala snieg nie bylo mowy o jakiejkolwiek jezdzie. Ubity pod spodem i
    luzny na wierzchu snieg, momentalnie powodowal uslizg i tworzyl sie lod.

    Nie twierdze, ze zimowe opony sa lekarstwem na wszystko ale typowo letnie
    oponki na taka pogode jak teraz to drobne przegiecie.

    --
    Picasso

  • 17. Data: 2010-02-05 21:46:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 19:35:26 +0100, FD wrote:

    >ani opona myslenia

    Dobra opona do pewnych granic nie wymaga myslenia :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-02-05 22:05:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > zimie jest myslenie i rozsadek, a opony i inne systemy auta to
    > narzedzia dajace kierowcy wiecej mozliwosci. Zreszta nie tyczy sie to

    Sprinter/LT/Doblo na zimowym obuwiu radzi sobie - po nieco zapuszczonym
    ostatnio placyku - bez problemu. Na tym samym placu, Ford Courier na
    calorocznych bodajze Fuldach, praktycznie nie moze ruszyc. W przypadku mojej
    sasiadki nie chodzilo o wygibasy na drodze a o ruszenie z nieodsiezonego
    poziomego podjazdu. W dostawczych uzywam _przez caly rok_ zimowych
    exenow - IMHO bardzo dobre opony do takich samochodow. Zimowe opony nie sa
    lekarstwem na wszystko, ale zdecydowanie lepiej zachowuja sie na sniegu niz
    caloroczne - nie wspominajac juz o typowo letnich.

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-02-05 22:08:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A chociaż fajna jakaś? Żona nie miała nic przeciwko? :)

    No pewnie, ze fajna - casting na sasiadow robilem bo to ja im te domy
    sprzedawalem ;) Moja zona zawsze jest zadowolona...

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2010-02-05 22:28:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 22:05:10 +0100, P_ablo wrote:
    >Zimowe opony nie sa
    >lekarstwem na wszystko, ale zdecydowanie lepiej zachowuja sie na sniegu niz
    >caloroczne -

    No coz, piersza probke mialem rok temu i Navigatory sprawowaly sie
    naprawde dobrze. Naprawde nie mialem w gorach na sniegu na co
    narzekac.

    W tym roku jest gorzej - jeszcze nie wiem czy to efekt zuzycia czy
    gorszych warunkow.

    J.