  • 1. Data: 2010-02-05 16:33:43
    Temat: [PZDR] DC: kogo obtrąbiłem?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Kogo dzisiaj obtrąbiłem w DC około 1.30-11.00? Skręcałem z
    Łazienkowskiej w lewo w kierunku Puławskiej (Rondo Jazdy Polskiej).
    Osobowe coś srebrnego (zbyt szybko mi mignęło), z naklejką, w środku
    wąsaty kierownik.
    pwz

  • 2. Data: 2010-02-05 23:50:26
    Temat: Re: [PZDR] DC: kogo obtrąbiłem?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    pwz <p...@o...eu> napisał(a)

    > [...] w środku wąsaty kierownik.

    Eee, to się nikt nie przyzna :))

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-02-06 06:32:02
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-05 23:50, Tomek Kańka pisze:
    > pwz<p...@o...eu> napisał(a)

    > Eee, to się nikt nie przyzna :))

    Rozumiem, że gdybym napisał "w środku sexy blondyna", to byłoby 100
    odpowiedzi ;-D
    pwz

  • 4. Data: 2010-02-06 22:32:57
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "pwz" <p...@o...eu> wrote in message news:hkhdor$o1i$1@news.onet.pl...
    > Kogo dzisiaj obtrąbiłem w DC około 1.30-11.00? Skręcałem z Łazienkowskiej
    > w lewo w kierunku Puławskiej (Rondo Jazdy Polskiej). Osobowe coś srebrnego
    > (zbyt szybko mi mignęło), z naklejką, w środku wąsaty kierownik.

    Sedan? Nalepka na szybie? Moglem to byc ja, jesli to bylo okolo 13-tej.
    Tyle, ze wasy raczej sie nie zgadzaja.

    --
    Axel
    Vectra C 2.2 sedan

  • 5. Data: 2010-02-06 23:46:08
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Axel pisze:

    > Sedan? Nalepka na szybie? Moglem to byc ja, jesli to bylo okolo 13-tej.
    > Tyle, ze wasy raczej sie nie zgadzaja.

    Zostaje m...i jeśli to było Mondeo :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi