  • 71. Data: 2010-04-09 18:21:14
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > Niestety- porownanie KJ-ta, edukacji agresywnego kretyna do tresury psa jest
    > tu jak najbardziej na miejscu- jesli stosujesz kij- to tak aby nie dac sie w
    > zamian ugryzc.

    Bo moj pies ma IPO i certyfikat na dogoterapuete.

    A an ulicy to wygrywa wyzszy poziom adrenaliny, no chyba ze trafimy na
    zawodowca.
    Ale zawodowca idzie poznac.
    Najlatwiej po tym ze po akcji z wtorku budzimy sie w piatek :-)

    KJ

  • 72. Data: 2010-04-09 19:00:27
    Od: v...@p...onet.pl

    > I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu
    > nie napisał nie oznacza że nie wie co zmalował. Nikomu się zazwyczaj nie
    > chce BEZ PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    > Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko pod
    > blokiem jak zaparkowała auto zajmując prawie cały chodnik. Teraz
    > zastanawia się dwa razy zanim wybierze miejsce.

    Brawo, brawo.
    To na pewno pomoże i od razu będzie lepiej na drogach. Wszyscy będą nas
    szanować. Każdy z uśmiechem przepuści nas w korku i na margines zjedzie jak
    tylko moto w lusteku zobaczy.
    Przecież jesteśmy wspaniali i wszyscy nas powinni podziwiać. Szczególnie jak
    latamy na gumie w środku miasta albo jak wyprzedzamy na skrzyżowaniu lub
    podwójnej ciągłej. Wszyscy powinni być szczęśliwi jak wydłubiemy wydechy i w
    środku nocy lecimy przez osiedle na zaciętym gazie.
    A przy okazji jesteśmy solidarni i każdemu pomozemy. Zawsze możesz liczyć na
    poradę. Tylko dlaczego wszyscy zadają głupie pytania? Dlaczego sobie nie
    poszukają na googlach. Przecież to było trzy lata temu.
    Trzymajmy się razem, jesteśmy "grupą" tylko musimy pamiętać że:
    Tylko my mamy rację!
    Tylko my możemy osądzać!
    Wszyscy mają obowiązek nas podziwiać!
    A jeśli komuś to nie pasuje to łamiemy lusterka albo lejemy w pysk!!!

    Pozdrawiam i życzę dobrego samopoczucia.
    Valdek

  • 73. Data: 2010-04-09 19:38:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 09 Apr 2010 13:14:08 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    > Nie, wchodzac do burdelu, nie staje sie automatycznie stalym klientem.

    Ale zdjęcie w Fakcie obiegnie całą Polskę :>

    r.
    _____________

  • 74. Data: 2010-04-09 20:42:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpn559$9ta$...@p...nask.net.pl...
    > Do tego nalezy dodac że wiekszosc nie wie jak sie jezdzi po rondach. Ma
    > taka sierota skrecic w lewo na rondzi i jedzie cale na okolo prawym
    > pasem - to nagminny przypadek.

    Problem polega na tym, ze w godzinach szczytu, kiedy wszyscy jezdza
    zewnetrznym pasem, nikt nie wpuszcza z wewnetrznego. Tym sposobem jest
    jeszcze wiecej osob jezdzacych zewnetrznym (lepiej poczekac w kolejce, niz
    potem sie wciskac na pas).

    Pocieszajace sa ronda, np. w Jaworznie (nie znam ulicy - tylko tamtedy
    przejezdzam)- tam wyraznie jest oznakowane ktorym pasem gdzie jechac. Albo
    albo nowe rondo w Chrzanowie (na oswiecimskiej) zrobione na wzor angielskich
    "slimakow". Wszystkie ronda tak zrobic (albo opisac, albo przebudowac na
    "slimaki") i po problemie - ludzie beda wiedzieli jak sie zachowac:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 75. Data: 2010-04-09 23:05:00
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Widziales jak ktos uderzeniem reki urwal komus lusterko?

    ano widziałem
    urwać nie urwał, ale pozyzja w jakiej zostało pozwala stwierdzić, że z
    pewnością nadawało się do remontu lub wymiany

  • 76. Data: 2010-04-09 23:14:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-09 15:30:54 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > nie jestem pewien, czy to jest rondo. ale może być. fakt.

    Nazywa się: Rondo Ofiar Zbrodni Katyńskiej, ale jako że jeżdżę tamtędy
    prawie codziennie do tyrki, to nie pamiętam czy stoi tam stosowny znak.

    de Fresz

  • 77. Data: 2010-04-10 14:22:08
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Taka aluzja do konsystencji intelektu.
    >
    > Kiedyś sie mówiło "twaróg umysłowy" ale widziałeś nastolatka który wie
    > co to twaróg (tego nie reklamuja w telewizji) ?
    >
    > KJ

    Mialem na mysli stare powiedzenie "Wysoki jak brzoza, durny jak koza" ;)
    Generalnie - jest i tak coraz gorzej.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 78. Data: 2010-04-10 20:03:15
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Ivam" napisal...

> [...]

    > zewnetrznym pasem, nikt nie wpuszcza z wewnetrznego. Tym sposobem jest
    > jeszcze wiecej osob jezdzacych zewnetrznym (lepiej poczekac w kolejce, niz

    Mowia ze jak masz bok do remontu w samochodzie, to najlepiej
    jechac na rondo i jezdzic po zewnetrznym pasie - bez problemu mozna zrobic
    naprawe za free :)

    > Pocieszajace sa ronda, np. w Jaworznie (nie znam ulicy - tylko tamtedy
    > przejezdzam)- tam wyraznie jest oznakowane ktorym pasem gdzie jechac.

    Zgadza sie, oznakowane jest bardzo fajnie. A rondo sie nazywa "Rondo 308
    Krakowskiego Dywizjonu Mysliwskiego" :) http://tinyurl.com/y9vu6rf

> [...]
    > angielskich "slimakow". Wszystkie ronda tak zrobic (albo opisac, albo
    > przebudowac na "slimaki") i po problemie - ludzie beda wiedzieli jak sie

    Kawalek dalej w strone Myslowic - rondo przy Fashion House. No i tam sie
    niestety nikt nie wysilil na jakies ambitniejsze oznakowanie. Efekt jest
    taki ze na prawym pasie jest zawsze kolejka bo nikt nie chce jechac lewym -
    kazdy chce uniknac wjezdzania na wewnetrzny pas ronda bo potem problem
    zjechac. Ehh, tak samo beznadziejne jest rondo w Katowicach.

    Pozdrawiam
    marvin
    xj600s
    jaworzno

  • 79. Data: 2010-04-10 20:34:13
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marvin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zgadza sie, oznakowane jest bardzo fajnie. A rondo sie nazywa "Rondo 308
    > Krakowskiego Dywizjonu Mysliwskiego" :) http://tinyurl.com/y9vu6rf

    O to rondo dokladnie mi chodzilo. Tylko przejezdzam, ale z tego co widze to
    w 99% ludzie po tym rondzie jezdza zgodnie z oznakowaniem.

    > Kawalek dalej w strone Myslowic - rondo przy Fashion House.

    Tam jest tragedia totalna. W ogole ono ma jakis nietypowy rozmiar - tak
    jakby mialo 1,5 pasa, a nie 2. Stad jazda po nim zdeczka wprowadza w
    konfuzje.

    > Ehh, tak samo beznadziejne jest rondo w Katowicach.

    Zapraszam do Zielonej Gory. Na ulicy Wojska Polskiego mamy piekne rondo z
    sygnalizacja swietlna do wjazdu na rondo. Na samym rondzie juz nie ma
    sygnalizacji. Calosc wyglada tak, ze jak stoisz na swiatlach i chcesz jechac
    prosto, albo w prawo to po zapaleniu sie zielonego po prostu jedziesz (z
    prawej maja wtedy czerwone), ale jesli chcesz jechac w lewo, albo zawrocic
    to musisz sie zatrzymac, zaraz po skreceniu w lewo (przed zjazdem), bo
    swiatla dla ruchu z naprzeciwka (poczatkowej pozycji, jak juz stoisz to z
    Twojej prawej) rowniez sa zielone - ale Ty (jako obcy - nieznajacy ZG)
    oczywiscie o tym nie wiesz, zatem jedziesz na pewniaka (bo jestes juz w
    ruchu okreznym, a na samym rondzie nie ma oznakowania poziomego, ktore by
    Cie wyprowadzilo z bledu) i dziwisz sie, ze koles z prawej spokojnie wjezdza
    na rondo i uderza Twoj prawy bok.

    Sprawa by byla dosc oczywista, gdyby przed rondem widnial jedynie znak
    informujacy o skrzyzowaniu o ruchu okreznym, ale jest tez znak "ustap
    pierwszenstwa" i robi sie syf.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 80. Data: 2010-04-11 10:56:33
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    :
    > Tylko my mamy rację!
    > Tylko my możemy osądzać!
    > Wszyscy mają obowiązek nas podziwiać!
    > A jeśli komuś to nie pasuje to łamiemy lusterka albo lejemy w
    > pysk!!!

    Tak robisz, Waldku?
    Nie spodziewałem się po Tobie, serio.
    Tak jak i tego, że qrwa, poprawnie zacytujecie.

    --
    Jasio
    vx etz