  • 1. Data: 2010-04-08 16:36:45
    Temat: dziś w warszawie na maczka
    Od: " warsiawiak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Panowie ja rozumiem, że ciepło i słoneczko świeci, ale niektórym chyba
    przygrzało. Dziś ok. 17 na Maczka w Warszawie sympatyczny motocyklista był
    łaskaw rozpieprzyć mi lewe lusterko. Specjalnie i z pełną premedytacją walnął
    rękawicą w lusterko. Jedyny powód to słowna utarczka na wcześniejszym rondzie,
    mieliśmy różne zdania na temat, czy ja powinienem najpierw zjechać z ronda,
    czy on przejechać ...
    Jeżeli to czyta ów motocyklista to życzę ci żeby ta łapa ci uschła qtasie.
    Można się spierać, wyzywać, ale qrwa demolowanie komuś sprzętu to już skrajne
    chamstwo. Czy następnym razem mam kogoś takiego lekko potrącić żeby go
    zatrzymać ? Niestety nie zauważyłem blach, niestety nie ma też kamer na tym
    odcinku, a koleś na motocyklu w dużym ruchu nie do złapania samochodem ...
    Napisałem to po to, że do tej pory nigdy nie byłem wrogo do nikogo nastawiony
    na drodze, a teraz to chyba będę miał dłuuuuuuugo negatywne nastawienie do
    motocyklistów. Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    kierowca mniej :(

  • 2. Data: 2010-04-08 16:42:50
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    warsiawiak pisze:
> [...]
    > mieliśmy różne zdania na temat, czy ja powinienem najpierw zjechać z ronda,

    a gdzie w okolicy Maczka jest rondo? strasznie długi kawałek musieliście
    się ścinać słownie, bo w tych okolicach rondo to chyba na TT z
    Broniewskiego jest najbliższe. ale to regulują światła raczej.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-04-08 16:53:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    " warsiawiak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >motocyklistów. Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    >kierowca mniej :(

    Jakbym mial sie nastawic negatywnie do ludzkosci z powodu wszystkich
    napotkanych na drodze kutafonow czy debili to by mie dawno choroba
    wrzodowa zabila.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-04-08 17:09:17
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbym mial sie nastawic negatywnie do ludzkosci z powodu wszystkich
    > napotkanych na drodze kutafonow czy debili to by mie dawno choroba
    > wrzodowa zabila.

    Chyba kolego nie umiesz czytać lub celowo nie chcesz umieć.
    Autor ewidentnie miał na myśli nie wszystkich debili tylko debili
    DEMOLUJĄCYCH komuś sprzęty.

    I popieram go w całości.
    Gdybym jechał za nim na swoich 2oo to z pewnością pomógłbym ustalić mu te
    niewidoczne blachy.
    Tacy klienci nie zasługują na nazywanie się motocyklistami. Tak samo jak na
    jakąkolwiek solidarność.
    To przez nich właśnie na skrzyżowaniach zajeżdżają nam drogę.

    Pozdrawiam - JK.

  • 5. Data: 2010-04-08 17:24:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    JK pisze:
    > Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba kolego nie umiesz czytać lub celowo nie chcesz umieć.
    > Autor ewidentnie miał na myśli nie wszystkich debili tylko debili
    > DEMOLUJĄCYCH komuś sprzęty.

    szkoda, bo demolujący debil jest niebezpieczny dla auta, a debil na
    drodze jest niebezpieczny dla mojego zdrowia.

  • 6. Data: 2010-04-08 19:08:34
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > szkoda, bo demolujący debil jest niebezpieczny dla auta, a debil na drodze
    > jest niebezpieczny dla mojego zdrowia.

    Demolujący (czytaj "niepanujący nad sobą") debil jest niebezpieczny dla
    wszystkich !!!

    Pozdrawiam - JK

  • 7. Data: 2010-04-08 19:30:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-08 21:08, JK pisze:

    > Demolujący (czytaj "niepanujący nad sobą") debil jest niebezpieczny dla
    > wszystkich !!!

    Tak jest ! Pozamykac wszystkich, motury im zabrac. Wszystkim !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2010-04-08 19:34:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-08 18:36, warsiawiak pisze:
> [...]
    > mieliśmy różne zdania na temat, czy ja powinienem najpierw zjechać z ronda,

    Mogles se urwac prawe, bys mial wtedy symetrycznie. I zona by nie poznala.

    > Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    > kierowca mniej :(

    Juz sie tne z tego powodu.

    BTW. Slabe te lusterka skoro odpadaja od uderzenia rekawica. Albo
    rekawica byla metalowa. Wtedy szacun dla bikera ktory w takich sie porusza.

  • 9. Data: 2010-04-08 19:37:13
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    zapuzno, to był ten:

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

    i juz nikomu nic nie zrobi

    Marzena

  • 10. Data: 2010-04-08 19:37:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-08 18:36, warsiawiak pisze:
    > Panowie ja rozumiem, [...]

    kiepska prowokacja

    ale i tak beda sie slinic co niektórzy

    --