  • Data: 2010-04-09 19:00:27
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu
    > nie napisał nie oznacza że nie wie co zmalował. Nikomu się zazwyczaj nie
    > chce BEZ PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    > Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko pod
    > blokiem jak zaparkowała auto zajmując prawie cały chodnik. Teraz
    > zastanawia się dwa razy zanim wybierze miejsce.

    Brawo, brawo.
    To na pewno pomoże i od razu będzie lepiej na drogach. Wszyscy będą nas
    szanować. Każdy z uśmiechem przepuści nas w korku i na margines zjedzie jak
    tylko moto w lusteku zobaczy.
    Przecież jesteśmy wspaniali i wszyscy nas powinni podziwiać. Szczególnie jak
    latamy na gumie w środku miasta albo jak wyprzedzamy na skrzyżowaniu lub
    podwójnej ciągłej. Wszyscy powinni być szczęśliwi jak wydłubiemy wydechy i w
    środku nocy lecimy przez osiedle na zaciętym gazie.
    A przy okazji jesteśmy solidarni i każdemu pomozemy. Zawsze możesz liczyć na
    poradę. Tylko dlaczego wszyscy zadają głupie pytania? Dlaczego sobie nie
    poszukają na googlach. Przecież to było trzy lata temu.
    Trzymajmy się razem, jesteśmy "grupą" tylko musimy pamiętać że:
    Tylko my mamy rację!
    Tylko my możemy osądzać!
    Wszyscy mają obowiązek nas podziwiać!
    A jeśli komuś to nie pasuje to łamiemy lusterka albo lejemy w pysk!!!

    Pozdrawiam i życzę dobrego samopoczucia.
    Valdek