  • Data: 2010-04-09 11:48:59
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mleko pisze:
    > Ludziska, o czym wy piszecie? Czytam te wasze komentarze i oczom nie
    > wierze. Gosc na moto z premedytacja rozwalil innemu lusterko i uciekl, a
    > wy staracie sie go bronic doszukujac sie bledow w "zeznaniu" i winy
    > puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    > moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.

    I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co. Bo to że tego tu
    nie napisał nie oznacza że nie wie co zmalował. Nikomu się zazwyczaj nie
    chce BEZ PRZYCZYNY stawać specjalnie po to, by urwać lusterko.
    Taka jedna moja była też się wielce dziwiła że jej ujebali lusterko pod
    blokiem jak zaparkowała auto zajmując prawie cały chodnik. Teraz
    zastanawia się dwa razy zanim wybierze miejsce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj