  • Data: 2010-04-09 11:46:52
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mleko" napisał

    > Ludziska, o czym wy piszecie? Czytam te wasze komentarze i oczom nie
    > wierze.

    *** O realnym swiecie.

    Gosc na moto z premedytacja rozwalil innemu lusterko i uciekl, a
    > wy staracie sie go bronic doszukujac sie bledow w "zeznaniu" i winy
    > puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    > moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.

    *** Na szczescie to tylko Twoje przesiakniete polityczna poprawnoscia
    zdanie. Pare lat temu uczestniczylem w podobnej akcji- tyle ze facet spisal
    sobie numery i poskarzyl sie policji. Najpierw proba zastraszania przez
    lokalnego szeryfa, ktorego poslalem na drzewo, potem ze cztery rozprawy w
    sadzie grodzkim, gdzie poprzestalem na opisie zdarzenia i przesluchaniu
    powoda samodzielnie w obecnosci sadu. Byla nawet wizja lokalna na
    skrzyzowaniu z udzialem policji. Skonczylo sie uniewinnieniem- sedzina w
    uzasadnieniu wyroku dala pajacowi oglednie do zrozumienia, ze powinien sie
    cieszyc, ze stracil tylko lusterko, bo gdyby w wyniku jego radosnego manewru
    (do ktorego sie za nic nie chcial przyznac, tylko mataczenie mu kiepsciutko
    szlo) stalo sie cos mnie i mojej zonie jadacej na tylnym siodelku to
    pierdzialby znacznie cieniej.
    Wybaluszone galy petenta- bezcenne! Tym bardziej, ze obnosil sie ze swoimi
    znajomosciami w sadzie.

    > Czy jak ktos mi wymusi na moto pierwszenstwo, dojdzie do kolizji i zlamie
    > noge, to ja tez musze zlamac noge winowajcy aby bylo sprawiedliwie? Czy
    > jak zgine na moto, nie ze swojej winy, to rodzina musi zabic winowajce?

    *** A czyjesz roznice miedzy zlamaniem nogi lub karku, a lusterka? No to
    przystaw zwierciadelko do tej sytuacji z drugiej strony.

    > Zachowujecie sie jak debile. Jak inny burak mowi, ze otworzy drzwi, jak
    > moto bedzie sie przeciskac w korku to jak reagujecie? Czym sie rozni
    > otwarcie drzwi od uwalenia lusterka?

    *** Tym czym rozni sie urwanie komus guzika od spodni, od wybicia mu
    wszystkich zebow naraz.

    > Cale szczescie, ze nie jestem "preclem", tylko jak to pokazac na drodze,
    > aby mnie z wami nie kojarzono?

    *** ROOOOTFL !!! Kiedys precle to byly miekie kozie palki z internetu, a
    tera jestesmy ZLI !!! Plakaaat- oddawaj moj znaczek! Chcem byc rozpoznawanym
    preclem!
    Pozdr
    Jarecki