  • Data: 2010-04-09 12:01:01
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: mleko <m...@m...ml> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-09 13:40, KJ Siła Słów wrote:

    > Ano dla tego zajscie nie najwazniejsze.
    > Ale jesli zawinil a potem pyszczyl to uwierz mi ze gul skacze.

    Nawet jesli, to czy to upowaznia do urwania lusterka?
    Kibicom na stadionie tez gul skacze, wiec smialo moga rwac lawki.

    > Ale teraz to Ty mylisz pojecia. Urwac lusterko a zabic to nie sa
    > porownywalne w zaden sposob rzeczy.

    Nie, nie myle pojec, chodzi mi o odwet.

    > Acha, no to po co to tumaczenie ?
    > Debilom nie wytlumaczysz, daj se spokoj.

    E tam, sam tez nie raz zachowalem sie jak debil. Zawsze sie znalazl
    ktos, kto sprowadzil mnie na ziemie, pokajalem sie i do bledu
    przyznalem. Czlowiekiem jestem tylko.

    > Jak mowi to se mowi, na onecie nie takie rzeczy mowia/pisza.

    Nie wiem, nie czytam onetu.

    > Mnostwo sie rozni. Jak trafisz glowa w gorny rant drzwi przy 15 na
    > godzine to nawet kask nie pomoze.

    A jak koles, ktoremu urwano lusterko, 200m dalej bedzie zmienial pas i
    trafi w innego motocykliste, ktory ostatecznie owinie sie o slup. Wiem,
    powinien zjechac na pobocze i wezwac lawete, a nie jak ostatni debil
    jezdzic bez lusterka.

    > No nie wiem.
    > Moze jezdzij z gola dupa ?
    > ;-)