  • Data: 2010-12-28 15:32:41
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 13:51:45 +0000, Waldek Godel wrote:

    >"dobry wieczór, zechce pan zapłacić mandacik? nie? a to serdecznie
    >przepraszamy, szerokiej drogi..."
    >Niektórzy to mają zdecydowanie nasrane..

    No wiesz, przy tak blachym wykroczeniu mogliby z zalozenia zatrzymac i
    tylko pouczyc "p-m ma pan wlaczone".

    Ale ciekaw jestem co by niektorzy powiedzieli jakby zagraniczny
    kierowca kolizje spowodowal, mandatu odmowil, a potem ubezpieczyciel
    sie wypial .. no chyba ze od razu ustalimy za co policjanci powinni
    zatrzymywac, a za co grzecznie sie pytac czy zechce zaplacic mandat
    :-)

    J.