  • Data: 2010-12-28 16:56:20
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Dec 2010 16:44:18 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Ale ja mam obowiązek znać polskie prawo szczegółowo. Mołdawianin nie
    >musi. Dlatego mi mandat a jemu pouczenie.

    Myslisz ze jak niemieckiej drodze pojedziesz z predkoscia taka jak
    zwyklej po polskiej, to cie poucza ? :-P

    Aczkolwiek .. widzialem narzekania angielskich gazet ze Anglikow
    traktuja gorzej niz obcokrajowcow za przekroczenie predkosci :-)
    Taki turysta to wystarczy ze przeprasza, bo mu znajomi Niemcy
    powiedzieli ze na autostradach to nie ma ograniczenia predkosci :-)

    >Kodeks wykroczeń przewiduje też pouczenie zamiast mandatu.

    A taryfikator twierdzi ze nalezy pobrac 100zl, i kto ma racje ?

    >To najwyższy czas, żeby tacy mądrzy konmedianci zaczęli ponosić
    >konsekwencje swojej mądrości. Najlepiej finansowe.

    Przeciez nie jego wina ze sad okazal sie wspanialomyslny :-)

    J.