  • 81. Data: 2011-03-02 14:42:23
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 01 Mar 2011 22:44:57 +0100,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:

    > Głupszego pytania jeszcze nie widziałam.
    > Ja mam 2 takie filmy skopiowane z dysku na płytkę i nic złego im się
    > nie dzieje. Wręcz przeciwnie.

    Wręcz przeciwnie? Są jeszcze lepszej jakości?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 15:42:01 user up 12729 days, 3:37, 1 user, load average: 0.69, 0.18, 0.00 ]

    He is diagonally parked in a parallel universe.

  • 83. Data: 2011-03-02 15:46:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 12:17:00 +0100, qwerty napisał(a):

    > Masz platformę z kanałami HD?

    Nie oglądam akurat telewizji. :)

    (ciach...)
    > Jak nie to nie zauważysz w swoim materiale.

    Tylko na cholerę mam tracić czas na rekompresję?

    Zwróć uwagę na jedno - ja się czepiam kolejnego pomysłu Animki, w którym
    użyła "ciut" zbyt ogólnego kwantyfikatora...

    [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]

  • 82. Data: 2011-03-02 15:46:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 15:08:34 +0100, Remek napisał(a):

    > Napisałem, że sprzętowa?

    "Organizacja danych przecież nie zależy od systemu operacyjnego, więc gdzie
    pytać?"

    Skoro nie zależy od systemu operacyjnego (oprogramowania), to zależy od
    sprzętu?

    > Lubisz coś komuś wkładać w usta? Znajdź sobie chętnego.

    Naści smoczka.

    [ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na ]
    [ świecie. (Homer Simpson) ]

  • 84. Data: 2011-03-02 16:38:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 01:30:25 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Ja mam dwa takie fajne filmy, circa about po 11 - 15 GB każdy. I brak
    > nagrywarki Blu-ray. To jak to będzie z tym nagrywaniem na płytkę?

    Pakujesz rarem na części i na płytki.....

  • 85. Data: 2011-03-02 16:39:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 01:39:01 +0100, JoteR napisał(a):

    > Naprawdę? Tak samo się partycjonuje dysk pod Linucha, jak pod Windows XP
    > czy pod Windows 7?

    Uprzejmie proszę o zaniechanie karygodnej maniery uzywania tego typu
    deprecjonujących określeń na Linuxa.

  • 86. Data: 2011-03-02 16:41:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 03:40:15 +0100, MC napisał(a):
    /.../
    ? Zdarza

    > To teoretyzowanie czy rzeczywiście coś takiego ci się zdarzyło?

    Mi się zdarzyło mieć problemy z mbr. A innym razem chciałem wyczyśćic
    ręcznie disk doctorem na dyskietce i się pomyliłem i zamiast skasowałem
    na dysku mbr i tablice partycji

  • 87. Data: 2011-03-02 18:40:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-02 15:42, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Tue, 01 Mar 2011 22:44:57 +0100,
    > Animka<a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:

    > Wręcz przeciwnie? Są jeszcze lepszej jakości?

    Takiej samej. Nie widzę róznicy.

    --
    animka

  • 88. Data: 2011-03-02 19:43:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przesmiewca" napisał:

    > Mozna tak samo, wiec nie widze wyroznika.

    No cóż, szamani stawiający diagnozy na podstawie wnętrzności zarżniętego
    kozła byli też byli szanowani. Wśród ludów pierwotnych.
    Ja jednak uważam, że udzielając porad w zakresie dzielenia dysku, było nie
    było, systemowego, warto wiedzieć, jaki ten system ma być na nim postawiony.
    Niepodanie tej, moim zdaniem ważnej, informacji przez pytającego było być
    może niedopatrzeniem, dość delikatnie wytknietym, ale może też być odczytane
    jako przejaw wręcz arogancji, pozwalającej mu mniemać, iż cała grupa ma
    obowiązek wiedzieć, jakim systemem dysponuje.

    JoteR

  • 89. Data: 2011-03-03 07:10:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz nagrany material ze swoimi dziecmi, a one za 20 lat zechca sobie
    > obejrzec
    > jak byly male to...

    ...a gdyby tam stało przedszkole, którego wczoraj nie było
    i do tego przedszkola szedł pana syn (zobaczyć czy nie ksiądz)....

  • 90. Data: 2011-03-03 08:41:10
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 10:34:27 +0100, Jacek napisał(a):

    > Naucz sie partycjonowania dyskow.

    Ależ ja umiem. Co jeszcze należy robić po twojemu? No ale widzę, że
    dyskusja w stylu: "Bo tak"

    --
    marcin