  • 41. Data: 2011-03-01 14:36:15
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
    com...
    > No tak, ale ja mialem bardziej na mysli stakie seriale jak
    > Alternatywy 4 czy Zmiennicy, a nie m jak milosc czy klan :)

    Alternatywy 4 jakoś ostatnio szły w tv.
    m jak miłość, czy klan ma jeszcze mało odcinków - Guiding Light jest chyba
    liderem.

  • 42. Data: 2011-03-01 15:06:07
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-03-01 13:05, PAP2t pisze:

    > "Zimo Wypierdalaj"
    >

    > Szanujaca sie firma zwana ministerstwem toto popiera i mozesz byc
    > pewnien ze to nie dzieciaki.

    Szanować siebie, a być szanowanym przez innych to spora różnica.
    Nie, nie dzieciaki, to Ci oczytani ludzie, którym przeczytanie 5 książek
    na rok sprawia problem, tak jak i napisanie poprawnie "skąd" :)

  • 43. Data: 2011-03-01 15:30:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:04:15 +0100, zbigniew napisał(a):

    (ciach...)
    > wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,
    (ciach...)

    Jak idziesz do sklepu mięsnego, to pytasz tam o pietruszkę?

    Pytanie kalibrujące, które może pozwoli zrozumieć różnice między grupą
    poświęconą zagadnieniom _sprzętowym_ od grupy poświęconej zagadnieniom
    związanym z działaniem _systemu operacyjnego_ na takowym sprzęcie
    działającym.

    [ Nim język puścisz w taniec, ]
    [ Załóż na mordę... kaganiec. (Jan Sztaudynger) ]

  • 44. Data: 2011-03-01 15:53:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.
    > Jak prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne
    > działanie.
    > Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i
    > chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu).
    > Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
    > doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)
    > Zbigniew

    1. system: 25GB - win7/vista, 10GB - winxp
    2. dokumenty: 1-10GB
    3. gry: 20-40GB
    4. media: reszta (ew. 2x media jeśli tak wygodniej)

    przeniesione foldery:
    moje dokumenty na 2
    pulpit na 4

  • 45. Data: 2011-03-01 18:58:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:45:59 +0100, Jacek napisał(a):

    > Jezeli sie zapcha dysk, to nic na to sie nie poradzi, natomiast jezeli
    > zapcha sie pratycja przeznaczona na filmy, to bedziesz je ladowal na te
    > partycje, gdzie masz miejsce.
    > To tak trudno zrozumiec?

    No ciężko mi zrozumieć jakim cudem wiesz co będę wtedy robił, o ile w ogóle
    dopuszczę do tego? Masz magistra z astrologii?

    > Czlowieku. Filmy to tylko przyklad.
    > Myslisz, ze nie ma ludzi, ktorym dane na dysku przyrastaja w duzym stopniu?
    > Bez wzgledu na rodzaj.

    Ale co mnie obchodzą inni ludzie? Piszę jak mam u siebie i piszę, że się
    sprawdza. W wielu przypadkach się pewnie nie sprawdzi, ale w wielu innych
    się sprawdzi.

    > Od podzialu logicznego sa foldery. Partycje od bezpieczenstwa system/dane.

    Ach tak. Na szczęście mój komputer o tym nie wie, bo by chyba się zawiesił.
    Czemu na siłę wpychasz innym swoje rozwiązania?
    --
    marcin

  • 46. Data: 2011-03-01 19:05:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-03-01 10:09, qwerty pisze:

    > To ty nie wiesz. Ja sobie idealnie podzieliłem:
    > System - 40 GB
    > Filmy - 110 GB
    > Gry - 150 GB
    > Muzyka - 35 GB
    > Programy - 75 GB
    > Różne - 110 GB
    > Ściągane - 60 GB.

    Jezus Maria...
    Rozumiem macierz na kilku dyskach 2 TB każdy podzieloną na kilka
    partycji, ale takiego mikrusa?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 47. Data: 2011-03-01 19:20:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:48, Jacek pisze:
> [...]
    .net...

    > Ogladniete filmy nagrane w jakosci HD kamera z rodzinnych wojazy tez
    > usuwasz???
    > Wiesz ile wazy godzinny film HD?
    > A co to jest godzina na wiele lat utrwalania wlasnych pociech?
    > Za mlody jestes i ucz sie od starszych.
    > Jak widzisz to nie tylko moje zdanie z tym podzialem...

    Możesz nagrywać na płytach albo kupić sobie do tego celu inny dysk.

    --
    animka

  • 48. Data: 2011-03-01 20:49:58
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-01 20:20, Animka pisze:

    > Możesz nagrywać na płytach albo kupić sobie do tego celu inny dysk.

    Animka na jakich płytach polecasz nagrać film HD?

  • 49. Data: 2011-03-01 21:40:48
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > 2. dokumenty: 1-10GB
    > 3. gry: 20-40GB
    > 4. media: reszta (ew. 2x media jeśli tak wygodniej)

    Dołożył bym 5GB dla systemu, cześć programów lubi sobie tymczasowo
    wypakowywać coś do C: , czasem trzeba wypakować jakieś iso z płyty DL to
    dla własnej wygody przydaje sie z 10GB wolnego na C: a do 20GB Windows7
    z dodatkami rośnie dość szybko. Pewnie że można konfigurować foldery
    tymczasowe na największych partycjach ale czasem warto mieć w zanadrzu
    szybsze wyjście.

  • 50. Data: 2011-03-01 21:44:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-01 21:49, Norbert pisze:

    > Animka na jakich płytach polecasz nagrać film HD?

    Głupszego pytania jeszcze nie widziałam.
    Ja mam 2 takie filmy skopiowane z dysku na płytkę i nic złego im się
    nie dzieje. Wręcz przeciwnie.

    --
    animka