  • 21. Data: 2010-04-09 06:56:59
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zenzen" <z...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hplb9c$30g$...@n...onet.pl...

    > zapuzno, to był ten:

    kolina smutny trollu, az tu cie przywialo?

  • 22. Data: 2010-04-09 07:48:48
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "zenzen" <z...@w...pl> wrote:

    >ja tą trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

    tę trasę, tą trasą, deklinacja.
    Kiedys 3 klasa podstawowki, teraz pewnie 3 rok polonistyki.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2010-04-09 07:51:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    warsiawiak pisze:
    > jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    > kierowca mniej :(

    Wez, daj nam szanse.
    Przynajmniej do drugiego lusterka.
    :-)

    A pamietacie jak Katanowi dwoch przyjezdnych motonitow z innego miasta
    ujebalo oba lustra naraz jak akurat jechal puszka ?
    A on przeca krew z krwi, olej z oleju, guma z gumy (upsss... moze to nie
    byla najlepsza przenosnia) precel.
    I na swoim podworku byl.

    To bylo cos.

    Acha, i jeszcze jedno:
    Moze i w jakis kregach uwalanie lusterek to lans, ale uwalanie lusterek
    na stojaco to wiekszy wstyd jak rozowy mocherowy beret.

    KJ

  • 24. Data: 2010-04-09 08:23:12
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Jacot pisze:

    > tę trasę, tą trasą, deklinacja.
    > Kiedys 3 klasa podstawowki, teraz pewnie 3 rok polonistyki.

    Hehehe, a to Ci sie udalo :) "Pokolenie Danonkow" górom! ;0]

    Pzdr
    PS: w matematyce i fizyce tez poziom na leb leci z roku na rok, Unia
    Panie.. ;)
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 25. Data: 2010-04-09 08:51:40
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik " warsiawiak" napisał

    > Można się spierać, wyzywać, ale qrwa demolowanie komuś sprzętu to już
    > skrajne
    > chamstwo.

    *** Mozna? No to spierdalaj chuju! Fajnie?

    Czy następnym razem mam kogoś takiego lekko potrącić żeby go
    > zatrzymać ?

    *** Musisz byc czujny, motocyklisci sa jak karaluchy- rozdepczesz jednego a
    za plecami pojawia sie caly legion. Nawet sa takie naklejki "Patrz w
    lusterka- motocyklisci sa wszedzie" - nawet w samochodach, autobusach i na
    chodnikach. Ukryci. A wtedy sam wiesz- znajda ciebie, twoja zone, twoja
    matke... I nie zaplaca.

    > Napisałem to po to, że do tej pory nigdy nie byłem wrogo do nikogo
    > nastawiony
    > na drodze, a teraz to chyba będę miał dłuuuuuuugo negatywne nastawienie do
    > motocyklistów.

    *** Zrob sobie lepiej rachunek sumienia, co zaszlo na tym rondzie i co
    bardziej podnosi cisnienie: ujebane lustro, czy proba zabicia kogos
    zakonczona pyszczeniem zza kierownicy, zamiast podniesionej reki?

    > Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    > kierowca mniej :(

    *** He, he tolerancyjny! To juz lepiej, ze teraz bedziesz osrany ze strachu
    o calosc auta, bo tolerancyjnosc w poprzednim wydaniu, jakos tak Kalim
    zalatywala i obiektom twojej empatii nie przydawala zadnych korzysci.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 26. Data: 2010-04-09 09:18:44
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

    > Hehehe, a to Ci sie udalo :) "Pokolenie Danonkow" górom! ;0]

    A czemu "Danonków"?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2010-04-09 09:27:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > A czemu "Danonków"?

    Taka aluzja do konsystencji intelektu.

    Kiedyś sie mówiło "twaróg umysłowy" ale widziałeś nastolatka który wie
    co to twaróg (tego nie reklamuja w telewizji) ?

    KJ

  • 28. Data: 2010-04-09 10:50:49
    Od: mleko <m...@m...ml>

    Ludziska, o czym wy piszecie? Czytam te wasze komentarze i oczom nie
    wierze. Gosc na moto z premedytacja rozwalil innemu lusterko i uciekl, a
    wy staracie sie go bronic doszukujac sie bledow w "zeznaniu" i winy
    puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.
    Czy jak ktos mi wymusi na moto pierwszenstwo, dojdzie do kolizji i
    zlamie noge, to ja tez musze zlamac noge winowajcy aby bylo
    sprawiedliwie? Czy jak zgine na moto, nie ze swojej winy, to rodzina
    musi zabic winowajce?
    Zachowujecie sie jak debile. Jak inny burak mowi, ze otworzy drzwi, jak
    moto bedzie sie przeciskac w korku to jak reagujecie? Czym sie rozni
    otwarcie drzwi od uwalenia lusterka?
    Cale szczescie, ze nie jestem "preclem", tylko jak to pokazac na
    drodze, aby mnie z wami nie kojarzono?

    mleko
    PS. Zycze wszystkim bezpiecznego sezonu, bez gleb i innych
    niebezpiecznych wpadek.

  • 29. Data: 2010-04-09 11:03:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-09 12:50, mleko pisze:

    > Cale szczescie, ze nie jestem "preclem",

    Niestety za pozno. Piszac tutaj pare razy mimowolnie nim zostales.

    > tylko jak to pokazac na drodze, aby mnie z wami nie kojarzono?

    Urywaj lusterka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 30. Data: 2010-04-09 11:13:40
    Od: n...@s...com

    On Fri, 09 Apr 2010 12:50:49 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    >Cale szczescie, ze nie jestem "preclem", tylko jak to pokazac na
    >drodze, aby mnie z wami nie kojarzono?

    Kup sobie oczojebna kamizelke z wielkim napisem 'nie jestem preclem'.

    >PS. Zycze wszystkim bezpiecznego sezonu, bez gleb i innych
    >niebezpiecznych wpadek.

    I wzajemnie.

    pozdr
    newrom