    From: mleko <m...@m...ml>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dziś w warszawie na maczka
    Date: Fri, 09 Apr 2010 12:50:49 +0200

    Ludziska, o czym wy piszecie? Czytam te wasze komentarze i oczom nie
    wierze. Gosc na moto z premedytacja rozwalil innemu lusterko i uciekl, a
    wy staracie sie go bronic doszukujac sie bledow w "zeznaniu" i winy
    puszkarza. NIe wazne, czy koles w aucie zawinil, czy tez nie. Debil na
    moto rozwalil mu lusterko z premedytacja i to jest fakt.
    Czy jak ktos mi wymusi na moto pierwszenstwo, dojdzie do kolizji i
    zlamie noge, to ja tez musze zlamac noge winowajcy aby bylo
    sprawiedliwie? Czy jak zgine na moto, nie ze swojej winy, to rodzina
    musi zabic winowajce?
    Zachowujecie sie jak debile. Jak inny burak mowi, ze otworzy drzwi, jak
    moto bedzie sie przeciskac w korku to jak reagujecie? Czym sie rozni
    otwarcie drzwi od uwalenia lusterka?
    Cale szczescie, ze nie jestem "preclem", tylko jak to pokazac na
    drodze, aby mnie z wami nie kojarzono?

    mleko
    PS. Zycze wszystkim bezpiecznego sezonu, bez gleb i innych
    niebezpiecznych wpadek.