eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › dysk twardy 2T z długą gwarancją
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 71

  • 51. Data: 2012-04-18 18:04:20
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>


    >
    > Jak dysk padnie razem z ważnymi danymi, to nie ma znaczenia czy był na
    > gwarancji czy nie, i tak trzeba wydać kilka tysięcy na odzysk danych.

    Nie twórzmy idiotycznej wizji normalności. To tak jakby narzekać, że
    samochód stanie, gdy przebijemy opone i dzieje się tragedia/koszty etc.
    Zapas to co? Jakie koszty?

    Normalnością jest backupowanie ważnych danych, ktoś kto tego nie robi
    jest nieświadomy albo bardzo bardzo nieodpowiedzialny.


  • 52. Data: 2012-04-18 18:07:16
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 16:27, maX wrote:
    >
    > Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:jmm58s$2keg$1@news2.ipartners.pl...
    >> On 2012-04-18 12:22, Rafal Lukawski wrote:
    >> [.....]
    >>> Po to wymyślono np. Raid 1.
    >> Ja o tym wiem. Ale z pewnością wielu ludzi "nietechnicznych" (np.
    >> adwokaci) o tym nie wie.
    >
    > Tak podstawowe rzeczy jak wiedza co to jest RAID-1 to powinien znać
    > każdy poważny użytkownik komputera (jak działa to już nie musi wiedzieć,
    > ważne żeby wiedział co to jest i do czego służy).

    Akurat raid 1 nie jest tak potrzebny umownemu adwokatowi jak właśnie
    backup. Raid 1 gdy ciągłość pracy jest niezmiernie istotna, w każdym
    innym przypadku gdy kilka godzin nie czyni tragedii polecam backup +
    zapasowy dysk na wymiane (kancelaria to już firma).




  • 53. Data: 2012-04-18 19:27:53
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-18, o godz. 13:50:17
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    > dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    > posiadająca jeden ich wyrób.

    Akurat to robiłem jako osoba prywatna i do firmy gdzie kupuję rzadko
    ale mają fajne ceny i są blisko domu.

    Zaprzyjaźniona firma przysyła mi kuriera który przywozi też dyski na
    czas wymiany o ile nie mam zapasowego. Tyle że prywatnie mnie na nią
    nie stać.

    Z doświadczenia wiem że najdłużej trwa etap nim sklep gdzie kupiłeś
    dysk wyśle go dalej do naprawy. Bo często robią to via hurtownia a do
    tej jeżdżą raz na jakiś czas. A klient narzeka wtedy na serwis
    producenta.

    Zdrówko


  • 54. Data: 2012-04-18 20:10:57
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-04-18 08:38, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2012-04-18 01:05, Użytkownik Padre napisał:
    >
    >>>>> Dysk to jeden z bardziej awaryjnych podzespołów. A awaria dysku jest
    >>>>> chyba
    >>>>> najbardziej uciążliwa.
    >>>>>
    >>>> Jak mniemam gwarancja zapewnia wymianę dysku przez jej okres a nie
    >>>> bezawaryjna pracę. A długość gwarancji nie przekłada się wprost na
    >>>> bezawaryjność.
    >>>
    >>> Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    >>> się ile to trwało.
    >>
    >> A niby po co mam się dowiadywać?
    >
    > Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    > Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".
    >
    Ależ ja doskonale to wiem, raczej waśc nie rozumiesz słowa pisanego i
    radzisz mi dowiadywać się o coś co z moją wypowiedzią nie ma nic wspólnego.


  • 55. Data: 2012-04-18 20:35:00
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-04-18 18:04, Rafal Lukawski pisze:
    >
    >>
    >> Jak dysk padnie razem z ważnymi danymi, to nie ma znaczenia czy był na
    >> gwarancji czy nie, i tak trzeba wydać kilka tysięcy na odzysk danych.
    >
    > Nie twórzmy idiotycznej wizji normalności. To tak jakby narzekać, że
    > samochód stanie, gdy przebijemy opone i dzieje się tragedia/koszty etc.
    > Zapas to co? Jakie koszty?
    >
    > Normalnością jest backupowanie ważnych danych, ktoś kto tego nie robi
    > jest nieświadomy albo bardzo bardzo nieodpowiedzialny.

    Ludzie dzielą się na dwa rodzaje - Ci, którzy robią kopie i Ci, którzy
    będą robić kopie (autorstwo nieznane).


  • 56. Data: 2012-04-18 20:54:14
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>


    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4f8f095b$1@news.home.net.pl...
    >
    > Ludzie dzielą się na dwa rodzaje - Ci, którzy robią kopie i Ci, którzy
    > będą robić kopie (autorstwo nieznane).

    Mój ulubiony tekst w takich momentach - "Nie martw się, to na pewno nie były
    ważne dane skoro nie zrobiłeś kopii zapasowej" (autorstwo nieznane).


  • 57. Data: 2012-04-18 21:55:42
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jmm6a8$eln$...@i...gazeta.pl...
    > DLatego adwokat panikuje i placi ad-hoc informatykowi za uratowanie systemu
    > (jezeli nie ma informatyka).. znacie informatykow, ktorzy robia backupy? ;)

    Informatyk nie robi - robi za nich cron. :)


  • 58. Data: 2012-04-18 23:59:15
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Rafal Lukawski" ...
    >
    > bo.. w Action bylo drozej ;)

    smiem twierdzic, ze w Action zawsze jest najdrozej :-(

    PS:
    WD potrafi zrobic dobre dyski (mowie o RE4)
    Aktualnie mamy:
    okolo 70 serwerow (w kazdym 4 w RAID + 1 na kopie)
    i okolo 65 routerow (1xhdd).
    Czyli okolo 415 WD RE4 kreci sie 24/7/365.
    i ZADNYCH problemow. od lat.

    --
    T.F.


  • 59. Data: 2012-04-19 08:57:37
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    maX nabazgrał(a):

    > Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > news:4f8e6fe1$1@news.home.net.pl...
    >> W dniu 2012-04-18 08:52, Chris pisze:
    >>> Faktycznie mało tego pada ....u mnie było tylko ok 66 zwrotów dysków WD
    >>> 2TB Black
    >> Brakuje jednej zmiennej, nie sądzisz?
    > Brakuje też informacji uzupełniającej że jeden z producentów dysków
    > pozwala na przysyłanie mu bezpośrednio dysków przez prywatnych userów
    > (bez pośrednictwa sklepu czy dystrybutora) i jest to nieraz
    > wykorzystywane (a dystrybutor ma informacje tylko o reklamacjach dysków
    > dokonanych przez niego, nie wie ile dysków poszło do producenta bez
    > jego pośrednictwa, więc nie może znać całkowitej statystyki zwrotów).

    Mało jest takich co wysyłają do producenta bo dla sprzedawcy/urzytkownika
    czesto się to nie opłaca.
    Pamiętaj że producent zwroca ponaprawowy dysk nie przedłużając gwarancji
    tylko ciągle jest to kontuacja starej.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 60. Data: 2012-04-19 09:05:23
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>


    >
    > Mało jest takich co wysyłają do producenta bo dla
    > sprzedawcy/urzytkownika czesto się to nie opłaca.
    > Pamiętaj że producent zwroca ponaprawowy dysk nie przedłużając gwarancji
    > tylko ciągle jest to kontuacja starej.

    Nie wiem jak action, ale większość dystrybutorów wymieniając dyski nie
    przedłuża rękojmii.

    Sklep reklamując u dystrybutora raz dostaje nowy sprzęt raz tzw.
    naprawiany, nie zauważyłem tu jakiejś ścisłej reguły.

    >

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: