eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetdysk twardy 2T z długą gwarancją
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 71

  • 41. Data: 2012-04-18 13:50:17
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-04-18 12:56, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    >>>>> A niby po co mam się dowiadywać?
    >>>> Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    >>>> Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".
    >>> Od 3 do max 5 dni ....
    >> Tygodni.
    >
    > ??? Trzy reklamowane dyski Seagate. Oddane dostawcy w czwartek a nowe
    > dotarły kurierem w poniedziałek wieczorem.

    Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    posiadająca jeden ich wyrób.


    Pozdrawiam


  • 42. Data: 2012-04-18 13:59:58
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 13:50, RadoslawF wrote:
    > Dnia 2012-04-18 12:56, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
    >
    >>>>>> A niby po co mam się dowiadywać?
    >>>>> Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    >>>>> Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".
    >>>> Od 3 do max 5 dni ....
    >>> Tygodni.
    >>
    >> ??? Trzy reklamowane dyski Seagate. Oddane dostawcy w czwartek a nowe
    >> dotarły kurierem w poniedziałek wieczorem.
    >
    > Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    > dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    > posiadająca jeden ich wyrób.

    Podobne sygnały miałem od ludzików, którym proponowałem reklamacje
    dysków samsung w seagate. Osoby prywatne - dyski wymienione w kilka dni.


  • 43. Data: 2012-04-18 14:09:03
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    >> Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    >> dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    >> posiadająca jeden ich wyrób.
    > Podobne sygnały miałem od ludzików, którym proponowałem reklamacje dysków
    > samsung w seagate. Osoby prywatne - dyski wymienione w kilka dni.

    Bo teraz samsunga już reklamuje się w seagate ..

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 44. Data: 2012-04-18 14:12:12
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-18 14:09, Chris wrote:
    > Rafal Lukawski nabazgrał(a):
    >
    >>> Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    >>> dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    >>> posiadająca jeden ich wyrób.
    >> Podobne sygnały miałem od ludzików, którym proponowałem reklamacje
    >> dysków samsung w seagate. Osoby prywatne - dyski wymienione w kilka dni.
    >
    > Bo teraz samsunga już reklamuje się w seagate ..

    dokładnie, odnosiłem się do czasu obsługi.
    >


  • 45. Data: 2012-04-18 14:25:42
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Rafal Lukawski nabazgrał(a):

    > On 2012-04-18 14:09, Chris wrote:
    >> Rafal Lukawski nabazgrał(a):
    >>>> Ale że do firmy z którą współpracują x czasu zapomniałeś
    >>>> dopisać, uzyskaj to samo jako nieznana im osoba prywatna,
    >>>> posiadająca jeden ich wyrób.
    >>> Podobne sygnały miałem od ludzików, którym proponowałem reklamacje
    >>> dysków samsung w seagate. Osoby prywatne - dyski wymienione w kilka dni.
    >> Bo teraz samsunga już reklamuje się w seagate ..
    > dokładnie, odnosiłem się do czasu obsługi.

    U nas to i tak przesrane bo my ślemy partie po parę kartonów a klient i tak
    jest rozliczany w max 5 dni i jak wróci np. coś z odmową to już we straty
    idzie ... nie mówiąc o cenach jakie nam dają za dyski ... śmiechu warte

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.


  • 46. Data: 2012-04-18 16:12:13
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:
    > Dnia 2012-04-18 08:53, Użytkownik Chris napisał:
    >
    >>>>> Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    >>>>> się ile to trwało.
    >>>> A niby po co mam się dowiadywać?
    >>> Jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego ?
    >>> Aby dowiedzieć się ile trwa taka wymiana gwarancyjna na "nowy".
    >>
    >> Od 3 do max 5 dni ....
    >
    > Tygodni.


    wpłaciłem kaucję kartą i przyszedł po 2 dniach potem wysłałem zepsuty i za
    dwa dni dostałem zwrot kaucji. WD


  • 47. Data: 2012-04-18 16:19:18
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>


    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    news:sj4vf1e4ylkh$.bts5wot2tkim.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 17 Apr 2012 23:19:49 +0200, maX napisał(a):
    >
    >> Ten dysk za 3 lata będzie kosztował znacznie mniej niż dziś, a za 5 lat
    >> to
    >> będą grosze
    >
    > Czyżby? Znów fabrykę zaleje i ceny znów pójdą w kosmos.

    Limit pechów w temacie "Dyski twarde" został wyczerpany na tą dekadę.
    Pozatym równie dobrze może być w druga stronę. Np. zostanie dokonany jakiś
    rewolucyjny skok technologiczny w konstrukcjach HDD, owocujący skokowym
    wzrostem ich pojemności lub spadkiem cen. Pozatym coraz silniejsza
    konkurencja SDD, wymuszająca spadek cen HDD.

    > (niewspółmierne do straty czasu na szamotaninę z serwisem;
    >> pomijając już że szanse ze ci dysk strzeli w okresie między 3 a 5 lat są
    >> mniejsze niż 1%).
    >
    > Dysk to jeden z bardziej awaryjnych podzespołów.

    Czysta statystyka. Szansa że wogóle padnie ci dysk to przyjmijmy 3%. Z tych
    3% większość przypada na okres 0-3 lata (czyli okres trwania standardowej
    gwarancji) lub powyżej 5 lat (czego nie obejmuje nawet gwarancja
    rozszerzona). Innymi słowy szansa że dysk padnie w okresie 3-5 lat jest
    mniejsza niz 1%. Więc wydawanie dodatkowej kasy na wydłużenie gwarancji z 3
    do 5 lat mija się z celem.

    > A awaria dysku jest chyba
    > najbardziej uciążliwa.

    Jak dysk padnie razem z ważnymi danymi, to nie ma znaczenia czy był na
    gwarancji czy nie, i tak trzeba wydać kilka tysięcy na odzysk danych.


  • 48. Data: 2012-04-18 16:21:37
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>


    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:jmks7f$4of$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Poszukaj kogoś kto miał wymieniany na gwarancji i dowiesz
    > się ile to trwało. W praktyce to najpierw kupujesz nowy
    > i kopiujesz co się da ze starego

    A jak stary popsuł się tak że wogóle nie chce działać i skopiowanie danych
    jest niemożliwe?



  • 49. Data: 2012-04-18 16:23:22
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>


    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    news:4f8e6fe1$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2012-04-18 08:52, Chris pisze:
    >
    >> Faktycznie mało tego pada ....u mnie było tylko ok 66 zwrotów dysków WD
    >> 2TB Black
    >
    > Brakuje jednej zmiennej, nie sądzisz?

    Brakuje też informacji uzupełniającej że jeden z producentów dysków pozwala
    na przysyłanie mu bezpośrednio dysków przez prywatnych userów (bez
    pośrednictwa sklepu czy dystrybutora) i jest to nieraz wykorzystywane (a
    dystrybutor ma informacje tylko o reklamacjach dysków dokonanych przez
    niego, nie wie ile dysków poszło do producenta bez jego pośrednictwa, więc
    nie może znać całkowitej statystyki zwrotów).


  • 50. Data: 2012-04-18 16:27:52
    Temat: Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją
    Od: "maX" <a...@i...pl>


    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jmm58s$2keg$1@news2.ipartners.pl...
    > On 2012-04-18 12:22, Rafal Lukawski wrote:
    > [.....]
    >> Po to wymyślono np. Raid 1.
    > Ja o tym wiem. Ale z pewnością wielu ludzi "nietechnicznych" (np.
    > adwokaci) o tym nie wie.

    Tak podstawowe rzeczy jak wiedza co to jest RAID-1 to powinien znać każdy
    poważny użytkownik komputera (jak działa to już nie musi wiedzieć, ważne
    żeby wiedział co to jest i do czego służy).

    > Tak samo jak nie ma świadomości jak ważne jest
    > systematyczne robienie backup-ów.

    Brak świadomości tak ważnej rzeczy świadczy o, hmm cóż...

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: