  • 1. Data: 2012-04-17 21:31:44
    Temat: nagrywarki nec
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś kto ma nagrywarkę neca może mi powiedzieć, czy jego nagrywarka przy
    nagrywaniu lead out wpada w jakieś drgania głowicą? kolega mówi mi, że jego
    też, ale wolę się upewnić...

  • 2. Data: 2012-04-17 22:27:56
    Temat: Re: nagrywarki nec
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-17 21:31, identifikator: 20040501 wrote:
    > czy Ktoś kto ma nagrywarkę neca może mi powiedzieć, czy jego nagrywarka
    > przy nagrywaniu lead out wpada w jakieś drgania głowicą? kolega mówi mi,
    > że jego też, ale wolę się upewnić...

    Jedna z nagrywarek którą miałem (a nec wypuścił wiele modeli na
    przestrzeni wielu lat) nie miała tej przypadłości poddawania się
    generalizowaniu.