    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dysk twardy 2.5 jako 3.5 (SATA)
    Date: Sat, 16 Jun 2012 19:33:52 +0200

    "Irokez" 4fdc9164$0$1307$6...@n...neostrada.pl

    > ?

    Nie masz. Nawet dziwisz się moim pytaniem...
    Wg Ciebie oxzywistością jest, że nie masz.

    > Masz frezarkę? Fajnie. Ja też mam dostęp w każdej chwili.
    > Znowu uogólniasz, że każdy więc może frezować

    Wiesz, co to frezarka? Bierzesz wiertarkę, montujesz
    w nią frez zamiast wiertła i masz frezarkę. Wiertło
    jest ostre na czubku (nie na Tobie -- bez urazy)
    a frez na bokach.

    > No mam... miałem.. wywaliłem 8 sztuk WD'ków RE16 które padły mniej/więcej
    > w tym samym czasie po 5 latach pracy 24h.

    Wadliwe kupiłeś. :)

    > Rozebrałem 3 sztuki aby mieć podkładki pod kufel.

    Każdy po swojemu przekształca otaczającą go rzeczywistość wg swoich potrzeb.

    > Aby tam wpakować 2,5 cala trzeba by porzeźbić nieco.

    > A to już inna bajka, jest jak piszesz. Ale pełno plastiku, więc jak pisałeś w
    poprzedniej odpowiedzi plastik jest niemetalem i nie
    > przewodzi ciepła od dysku który się grzeje..

    Ja nie miałem wielu nagrywarek -- wszystkie jednak wyglądały
    tak samo wewnątrz i po wywaleniu ,,środków''' zostawały
    metalowe zewnętrza. ;)

    > ale chyba już nie grzeje sądząc po Twojej odpowiedzi.

    > Coś za szybko zmieniasz zdanie. Zdecydować się nie możesz?

    Irokez, wiem, co masz na myśli. Radziłem Ci, abyś gadał
    z Animką, a tymczasem nadal z Tobą rozmawiam... Nie
    zmieniam zdania -- radziłem Ci kogoś z Twego poziomu
    umysłowego... I nadal Ci radzę. :)

    Nagrywarki (jakie znam -- a nie znam wielu) można zupełnie
    opróżnić z wewnętrznych plastyków. Zostają gołe (ale po
    bokach stosownie podziurawione i nagwintowane) metalowe blachy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'