    From: Jerz <jerz_malpa@maszyna_kropka_._usun_smieci_.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Date: Sat, 09 Jan 2010 00:08:41 +0100

    W dniu 2010-01-08 19:46, Norbert chwyciwszy klawiaturę napisał(a):

    > U mnie akurat w druga strone, dysk na laptopie z W7 dziala, wlasnie
    > zewnetrzny 2.5 cala na jednym kablu USB, po podlaczeniu do stacjonara (WXP)
    > odpala sie, kreci zaczyna go dodawac i za kazdym razem blue screen. Myslalem
    > ze to zasilanie ale po kupieniu podwojnego kabla USB (typ Y) co radze ci
    > sprobowac (W komputroniku jest tani) nie pomoglo i nadal nie wiem co jest
    > nie tak. Kreci sie i wydaje dzialac normalnie. Komp troche stary juz ale USB
    > 2.0 ma.

    Proponuję zmienić przewód USB na lepszy - ostatnio miałem ten sam
    problem. Podłączyłem dysk jakimś gównianym kabelkiem i Winda cuda
    wyprawiała (dysku nie wykryła). Przyniosłem oryginalny kabelek od dysku
    i ruszyło do razu. Oryginalny kabelek był bardzo krótki ale gruby, w
    dotyku "czuć", że jest dobrej jakości.

    Jerzy