  • Data: 2010-05-18 07:38:37
    Temat: Re: dysk LAN->USB
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olek" <a...@d...pl> wrote in message
    news:hsseea$od5$1@news.onet.pl...
    > hmmm a nie wystarczy po prostu zwykla obudowa dyskowa na USB? bo jak
    > chcesz połączenie HDD -> USB -> KOMP to NAS traci tutaj jakiekolwiek
    > zastosowanie.

    Teoretycznie masz rację i pewnie skończy sie na tym, ze mediaplayerek będzie
    miał osobny dysk na USB.
    Teoretycznie bo ta racja wynika z załozenia, ze NAS jest mi potrzebny tylko
    do "napędzania" mediaplayera a tak do końca nie jest.
    NASa mam juz w domowej sieci, działa, stream'uje multimedia, przechowuje
    dane, robi to wszystko co do domowego NAS'a należy.
    A ja chcę go jeszcze jeszcze zmusić do współpracy z mediaplayerkiem który
    jako źródło danych moze mieć albo kartę SD albo USB Storage i cos czuje, ze
    ta sztuczka mi sie nie uda i będę musiał bawić sie kabelkami. :-)
    pzdr
    b.