eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydyrektywa oponowaRe: dyrektywa oponowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-198-232.dynamic.inetia.p
    l!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dyrektywa oponowa
    Date: Tue, 6 Aug 2024 23:45:04 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <v8u5ih$106kb$1@news.icm.edu.pl>
    References: <11a50nek9m9fm$.165mkttwlqci$.dlg@40tude.net>
    <v7j72s$2p21m$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <v836so$3j6ns$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <v8bmuf$18pi$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 6 Aug 2024 21:45:53 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="87-205-198-232.dynamic.inetia.pl:87.205.198.232";
    logging-data="1055371"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2723307
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.08.2024 o 22:59, Budzik pisze:
    [...]
    >>>> Raczej wierzę w fizykę niż w ściemnienia więc nie zamierzam
    >>>> ryzykować :)
    >>>
    >>> Moje pytanie dotyczyło obecnego zachowania LordaBluzga a nie
    >>> nowej dyrektywy.
    >>>
    >> Chyba nie zrozumiałeś. Skoro obecne opony są produkowane tak, żeby
    >> zapewnić bezpieczeństwo i 100% sprawność przy przebiegu (przykład)
    >> 30tys km, to dyrektywa wskazuje, że mają być produkowane tak, żeby
    >> mieć pełne właściwości przy przebiegu 60tys km aż do 1,6mm
    >> bieżnika. Uwierzysz dyrektywie czy nie, jeśli takie będą
    >> produkowane? Będziesz ryzykował czy wymienisz standardowo?
    >
    > Nie uznajesz ze watek danej rozmowy moze meandrowac i w trakcie rozmowy
    > moze pojawic sie odrobine inny temat?
    > Odpowiadajac - pomimo tego ze nie jezdze jak kierowca rajdowy, nigdy
    > nie dojezdzam opon do limitu, wole kupic tansze opony a czesciej je
    > zmieniac bo nie wierze wm agie i uznaje ze głebokosc bieznika jest
    > wazniejsza niz to jak swietnie nowa opona premium trzyma na zakretach
    > przy 120 na godzine.
    >

    Nie zrozumiałeś chyba, że "eksperyment" rozbija się o prostą fizykę i
    bezpieczeństwo. Po prostu, przestałem już dawno eksperymentować i
    postawiłem się na bezpieczeństwo. Nie chce mi się już sprawdzać, kiedy
    np: podczas deszczu czy zaśnieżenia (o oblodzeniu nie piszę) wyjadę
    podczas hamowania na środek krzyżówki lub wypchnie mnie na zakręcie do
    rowu czy obróci...albo jadąc 130km/h podczas deszczu otrzymuję wskazania
    obrotomierza znacznie przekraczające przełożenie i prędkość
    (aquaplaning). Moje bezpieczeństwo jest cenniejsze od dyrektywy :)
    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: