-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-198-232.dynamic.inetia.p
l!not-for-mail
From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dyrektywa oponowa
Date: Tue, 6 Aug 2024 23:45:04 +0200
Organization: A.P.Z.
Message-ID: <v8u5ih$106kb$1@news.icm.edu.pl>
References: <11a50nek9m9fm$.165mkttwlqci$.dlg@40tude.net>
<v7j72s$2p21m$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<v836so$3j6ns$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<v8bmuf$18pi$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 6 Aug 2024 21:45:53 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl;
posting-host="87-205-198-232.dynamic.inetia.pl:87.205.198.232";
logging-data="1055371"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Content-Language: pl
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2723307
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.08.2024 o 22:59, Budzik pisze:
[...]
>>>> Raczej wierzę w fizykę niż w ściemnienia więc nie zamierzam
>>>> ryzykować :)
>>>
>>> Moje pytanie dotyczyło obecnego zachowania LordaBluzga a nie
>>> nowej dyrektywy.
>>>
>> Chyba nie zrozumiałeś. Skoro obecne opony są produkowane tak, żeby
>> zapewnić bezpieczeństwo i 100% sprawność przy przebiegu (przykład)
>> 30tys km, to dyrektywa wskazuje, że mają być produkowane tak, żeby
>> mieć pełne właściwości przy przebiegu 60tys km aż do 1,6mm
>> bieżnika. Uwierzysz dyrektywie czy nie, jeśli takie będą
>> produkowane? Będziesz ryzykował czy wymienisz standardowo?
>
> Nie uznajesz ze watek danej rozmowy moze meandrowac i w trakcie rozmowy
> moze pojawic sie odrobine inny temat?
> Odpowiadajac - pomimo tego ze nie jezdze jak kierowca rajdowy, nigdy
> nie dojezdzam opon do limitu, wole kupic tansze opony a czesciej je
> zmieniac bo nie wierze wm agie i uznaje ze głebokosc bieznika jest
> wazniejsza niz to jak swietnie nowa opona premium trzyma na zakretach
> przy 120 na godzine.
>
Nie zrozumiałeś chyba, że "eksperyment" rozbija się o prostą fizykę i
bezpieczeństwo. Po prostu, przestałem już dawno eksperymentować i
postawiłem się na bezpieczeństwo. Nie chce mi się już sprawdzać, kiedy
np: podczas deszczu czy zaśnieżenia (o oblodzeniu nie piszę) wyjadę
podczas hamowania na środek krzyżówki lub wypchnie mnie na zakręcie do
rowu czy obróci...albo jadąc 130km/h podczas deszczu otrzymuję wskazania
obrotomierza znacznie przekraczające przełożenie i prędkość
(aquaplaning). Moje bezpieczeństwo jest cenniejsze od dyrektywy :)
--
Pixel(R)??
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=