  • 41. Data: 2010-02-10 19:34:03
    Temat: Re: dylemat zakupowy niskobudzetowy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 09:37:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Myślałem nawet o "kaszlaku", ale jego właściwie nie da się zagazować, a
    > spalić potrafi sporo.
    >
    > A'propso "mania na zbyciu" - grasuję w okolicach Warszawy, a konkretniej
    > - Nadarzyna. Czasem Pruszkowa. Sporadycznie w samej Warszawie.

    Sierra. Z gazem nawet za 203 tysiaki ustrzeisz.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 42. Data: 2010-02-10 19:41:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Sierra. Z gazem nawet za 203 tysiaki ustrzeisz.

    To chyba pozłacaną. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-02-11 10:45:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PrzemysławBernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > Wiadomo, że Golf tańszy, bo Xantia 2.1TD to taki trochę wynalazek-
    > bardziej
    > porąbana była tylko V6 Activa. Ale porównaj teraz koszty eksploatacji
    > Golfa
    > do Tico, czy CC900 z LPG - nie dość, że naprawy i eksploatacja tańsze, to
    > jeszcze paliwo wyjdzie dużo taniej. OC też będzie mniejsze od takiego

    A pozniej czytamy nekrologi "rodzina w TICO zginela w kolizji z rowerzysta".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-02-11 10:48:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil pisze:

    > A pozniej czytamy nekrologi "rodzina w TICO zginela w kolizji z
    > rowerzysta".

    Nie histeryzuj, bo zaraz zaczniesz mi doradzać kupno SKOTa ;->

    I pamiętaj, że normalnie jeżdżę motocyklem.

  • 45. Data: 2010-02-11 19:24:30
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-11 10:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie histeryzuj, bo zaraz zaczniesz mi doradzać kupno SKOTa ;->
    >
    > I pamiętaj, że normalnie jeżdżę motocyklem.

    Siedziałeś w Tico ?? prowadziłeś ??
    Zawieszenie Tico jest nieprzewidywalne jak na zakręcie trafisz
    poprzeczną nierówność, tak jak i zawieszenie Matiza - nie od parady już
    niejeden Matiz latał na prostej drodze, najbardziej spektakularnie
    kiedyś na TT w W-wie chyba zaparkował prostopadle ;)

    Raz w życiu prowadziłem Tico i jak na pierwszym zakręcie w który
    wjechałem normalnie 80km/h (Wartburgiem wtedy jeździłem i jakbym tak
    wjechał nim to i bym wyjechał) wylądowałem na pasie do ruchu w odwrotną
    stronę to stwierdziłem że to nie dla mnie pojazd ;)

    Pozdrawiam !!