eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydylemat zakupowy niskobudzetowy › Re: dylemat zakupowy niskobudzetowy
  • Data: 2010-02-10 10:35:16
    Temat: Re: dylemat zakupowy niskobudzetowy
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fishman pisze:
    > Taaaaa, założę się, że dwudziestoletni Golf II, do tego turbodiesel nie będzie
    > miał żadnych problemów z odpaleniem przy -25 i z miejsca załatwi o połowę
    > młodsze Uno? ;)

    tak się składa, ze kręcę się w środowisku VW z racji zainteresowań cult
    style głównie są to starsze modele, sam miałem dwa golfy mk2 i jeden mk3
    diesel które na bank miały z 2x niż na liczniku a na liczniku nie było
    poniżej 300tyś przebiegu. Po z badaniu kompresji wszyscy się dziwili i
    pytali jak to możliwe, że jest jeszcze na odpowiednim poziomie :)

    pomiędzy vw a uno jest taka różnica, jak się dba o vw to się ma, a jak
    się dba o uno to i tak się nie ma,bo po prostu skoroduje i nic się na to
    nie poradzi.

    > Koszt jakiejkolwiek awarii turbodiesla pewnie też zakasuje wolnossącego
    > benzyniaka?

    sprawdzona pewna używana turbina od 400zł
    wtryski nie pamiętam dokładnie ale także jakieś grosze
    pompa hmm to już trzeba by na jakimś syfie jeździć żeby ją dojechać,
    używka sprawdzona od 200-300zł regenerowana nie wiem.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: