  • 1. Data: 2010-01-27 09:33:42
    Temat: Re: dylemat sprzedającego auto na raty
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hjot6m$k8i$1@inews.gazeta.pl...
    > "tomi71" <m...@i...pl> wrote in message

    > Nienawidzę jak ktos nie dotrzymuje danego słowa. Na Twoim miejscu
    > pogoniłbym kolesia na kopach, i nie zawracal sobie dupy jezdżeniem po ASO
    > czy innych, a na koniec lutego oczekiwał taua za auto od tego dupka.Swoja
    > droga ja bym nie robił takich numerów ze sprzedazą na raty - umowa, kasa,
    > auto a jak nie ma miedzi to niech tramwajem jeździ.

    Dlaczego nie, taka ekspertyza w aso to spore pieniążki, naciagacza może by
    to czegoś nauczyło ;)

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 2. Data: 2010-01-27 10:10:53
    Od: "tomi71" <m...@i...pl>

    dzięki za podniesienie na duchu:)

    ...chyba powiem mu że umowa umową i proponuję zrealizowanie jej i tyle

    w końcu kupował auto 16letnie a nie nówkę; zresztą mówiłem mu przed zakupem
    że nie ma problemu ... niech sobie sprawdzi dla pewności. ...a jemu tak się
    spieszyło że nie ma czym jeździć i że auto wygląda mu na dobre to bieże bo
    już nie ma siły jeździć i szukać

    ...a cena i tak wydaje mi sie nadal atrakcyjna

    pozdrawiam
    Tomasz M.

  • 3. Data: 2010-01-27 10:23:20
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "tomi71" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ...a cena i tak wydaje mi sie nadal atrakcyjna

    To wygorowana czy atrakcyjna?
    Chyba, ze dla Ciebie atrakcyjna...

    Pogon go psami i po terminie zaplaty wyslac mu wezwanie do zaplaty. Po
    wyroku do komornika i po sprawie.

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-01-27 21:19:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lewis wrote:

    > Dlaczego nie, taka ekspertyza w aso to spore pieniążki, naciagacza może
    > by to czegoś nauczyło ;)

    Tyle, że mała jest szansa, żeby ASO nic nie znalazło do naprawy w tak
    starym aucie. I nie ma w tym nic dziwnego, nie ma co oczekiwać od auta w
    cenie roweru stanu idealnego. Jeśli wszystkie usterki da się usunąć za
    1000 zł to jak na swój wiek samochód był w świetnym stanie.

    --
    cokolwiek