  • 1. Data: 2010-01-27 16:17:47
    Temat: Wycena szkody - Micra
    Od: RadekNet <a...@g...com>

    Mozecie mi pomoc mniej wiecej ocenic ta szkode:
    http://www.galeria.rejsy-czartery.com/v/micra_rozbit
    a/
    Nie znam konstrukcji Micry i nie wiem co tam sie moglo jeszcze
    uszkodzic, procz tego co widac, a zastanawiam sie czy warto sie tym
    autem zainteresowac.
    Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 2. Data: 2010-01-27 16:28:59
    Temat: Re: Wycena szkody - Micra
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    RadekNet pisze:
> [...]
    > Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    > lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    Nawet z pozoru niewielkie uszkodzenia zewnętrzne mogą powodować
    odkształcenia płyty podłogowej. Jeśli chcesz mieć pewność, że naprawa
    będzie opłacalna trzeba by brać auto na ramę. Po zdjęciach nic się nie
    stwierdzi.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-27 16:55:36
    Od: RadekNet <a...@g...com>

    On 27 Sty, 15:28, krzysiek82 <k...@p...pl> wrote:

> [...]
    > odkształcenia płyty podłogowej. Jeśli chcesz mieć pewność, że naprawa
    > będzie opłacalna trzeba by brać auto na ramę. Po zdjęciach nic się nie

    Masz racje, ale zakladajac, ze auto jezdzi prosto i nie sciaga to nie
    bede az tak wnikal. Z tego co wiem to szczeliny miedzy drzwiami sa
    rowne, wiec plyta tez powinna byc cala. Jest tanie i ma sluzyc tylko
    do jazdy po miescie (a scislej: 2 km od domu do pracy), wiec duzo
    wymagan nie mamy. Zadajc pytanie mialem nadzieje, ze ktos mniej wiecej
    powie czy musi grzebac przy nadkolu blacharz czy tylko starczy wymiana
    elementow (blotnik, maska, zderzak, lampy, pas przedni jesli
    przykrecany).

    ps
    Nie oczekuje cudow po obejzeniu zdjecia :) Ale jak mam jechac 200 km
    to wole to z kims skonsultowac ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 4. Data: 2010-01-27 17:41:25
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Uzytkownik "RadekNet" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    > lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    Ja mam micre k11 z 1994 z przebiegiem 14000 jak za nie duze pieniadze to
    brac a kawalki znajdziesz bez problemu na allegro moze nawet i kolor
    dopasujesz!
    Pozdrawiam
    Staszek L.

  • 5. Data: 2010-01-27 17:56:48
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 27-01-2010 o 16:17:47 RadekNet <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    > lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    Ale to "Anglik"... wiec na części...

  • 6. Data: 2010-01-27 19:39:32
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    MM wrote:

    > Ale to "Anglik"... wiec na części...

    Chyba, ze mieszkasz w np. Irlandii...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-01-27 19:50:19
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    MM pisze:

    a/

    > Ale to "Anglik"... wiec na części...

    Do jazdy, do jazdy :)

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2010-01-27 21:29:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    RadekNet wrote:

> [...]
    > Auko jest jezdzace, silnik podobno w doskonalym stanie, wymienione
    > lozyska przednich kol miesiac temu, Przebieg 90 tys km.

    To co jest na zdjęciu to sam chyba widzisz: maska, zderzak, reflektor,
    błotnik, nadkole, a ewentualnych innych uszkodzeń po zdjęciu nie da się
    określić...

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-01-27 21:30:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    RadekNet wrote:

> [...]
    > rowne, wiec plyta tez powinna byc cala. Jest tanie i ma sluzyc tylko do
    > jazdy po miescie (a scislej: 2 km od domu do pracy), wiec duzo wymagan

    Żeby nie było jak z moim znajomym, któremu podczas jazdy odpadło koło...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-01-27 22:40:59
    Od: "Romeo_rk" <k...@o...pl>

    [ciach]

    > Do jazdy, do jazdy :)
    >
    > Radek Wrodarczyk

    Do jazdy? A po jakich drogach? Chyba nie po Polsce... Chyba że zrobisz
    przekładkę, wymienisz reflektory, naprawisz to, co rozbite, i... zapłacisz
    za wszystko 2 razy więcej, niż za jeżdżący samochód w tym stanie. IMHO - nie
    warto.
    pozdrawiam
    RK