  • 11. Data: 2010-03-13 19:19:23
    Temat: Re: dylemat HD Sportster 883 Custom - Honda shadow
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Swiety Jimmie"
    miejsca sprzedaży blach, rur i wszelakich metali w nieobrobionej
    > postaci. Potem trochę przyjemności z Solid Works, wizyta w zakładach
    > obróbki skrawaniem, a potem, po uruchomieniu i wyposażeniu garażu, w
    > sklepach oferujących osprzęt dla spawalnictwa.

    No - kpl kluczy calowych, elektroda cienka otulona, migomat, troche parts
    made in japan...i da sie na tym jezdzic :)
    No i koniecznie ogrzewany garaz - do montazu tego wszystkiego.

    ***Sportster. Zdecydowanie Sportster. Możesz przy tym olać legendę. Mnie
    zachłystywanie się nią też często wręcz śmieszy.

    I za to kolege szanuje.
    I za to ze jest w tej materii wyjatkiem - chlubnym.
    I byc moze dlatego przyjezdzajac HD na n.p. Zuranskich nie jest obiektem
    zartow.
    W przeciwienstwie do kilku lokaleskich userow HD ktorzy rozbawili do lez
    loze sydercow swoim wjazdem...jeden nawet zabronil fotografowac swoje
    cacko - moze zawstydzil sie ze pedzone ancugiem bylo.(nie mialo opony 200 z
    tylu)
    ale sprawiedliwosc nalezy im oddac - przyjechali na kolach.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2010-03-14 00:15:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.03.2010 <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl> <kepsla@popularna> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Kupie w najbli?szym miesi?cu motocykl.
    >
    > Mam dwa typy:
    > 1) HD Sportster 883 Custom
    > 2) nowa Honda Shadow

    Tak czy inaczej kupisz strucla.
    Jak nie chcesz tłumaczyć że nie jeździsz civikiem kup HD.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2010-03-14 10:18:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-13 18:48, Swiety Jimmie pisze:

    > Pitu-pitu. Dłubanie przy dostosowywaniu mojego do moich potrzeb było zawsze
    > czystą przyjemnością.

    Nie tlumacz, i tak nie zrozumio. Honda jest fajna bo jest Honda a w
    internecie pisali ze Hondy som najlepsze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2010-03-14 10:20:01
    Od: n...@s...com

    On Sun, 14 Mar 2010 11:18:14 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Nie tlumacz, i tak nie zrozumio. Honda jest fajna bo jest Honda a w
    >internecie pisali ze Hondy som najlepsze.

    Bo chomdy som najlepsze :P

    pozdr
    newrom co zaraz pojdzie do garazu i uzyje popsutego charleja jako
    wieszaka na kurtke :P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-03-14 10:51:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-14 11:20, n...@s...com pisze:

    > newrom co zaraz pojdzie do garazu i uzyje popsutego charleja jako
    > wieszaka na kurtke :P

    Dalej z tym zaplonem walczycie ??

    --
    Kuczu

    Co ma dwa sprawne acz niekompletne

  • 16. Data: 2010-03-14 10:52:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Kupię w najbliższym miesiącu motocykl.
    >
    > Mam dwa typy:
    > 1) HD Sportster 883 Custom
    > 2) nowa Honda Shadow

    [ciach]

    > Z jednej strony zawsze myślałem o HD ale z drugiej strony ...

    Honda jest droższa - patrzę na cenę w UK.
    Spełnienie marzeń za niższą cenę? Hmm, ja bym się nie zastanawiał
    minuty.

    > Proszę o Wasze "za" i "przeciw"

    Jeżeli chcesz popatrzeć na solidne porównianie i znasz lengłydż
    inglisz - puknij na priv, jutro Cipo deślę skana porządnego artykułu
    dlaczego należy kupić HD. (:
    Ja np. nie wyobrażam sobie hamowania innego niż tyłem, w przypadku
    takiego motocykla. Jimmy sobie wyobrażał i poszedł w koszty. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 17. Data: 2010-03-14 10:54:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-14 11:52, Jasio pisze:

    > Honda jest droższa - patrzę na cenę w UK.
    > Spełnienie marzeń za niższą cenę? Hmm, ja bym się nie zastanawiał minuty.

    A, co ciekawsze, przy odsprzedazy za kilka lat duzo wiecej wezmie za HD
    niz za Homde.

    > Ja np. nie wyobrażam sobie hamowania innego niż tyłem, w przypadku
    > takiego motocykla. Jimmy sobie wyobrażał i poszedł w koszty. (:

    Przeinwestowal :)

  • 18. Data: 2010-03-14 11:38:11
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Jasio wrote:
    [...]

    > Jeżeli chcesz popatrzeć na solidne porównianie i znasz lengłydż inglisz
    > - puknij na priv, jutro Cipo deślę skana porządnego artykułu dlaczego
    > należy kupić HD. (:

    Mógłbym również poprosić?

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 19. Data: 2010-03-14 17:56:07
    Od: n...@s...com

    On Sun, 14 Mar 2010 11:51:22 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Dalej z tym zaplonem walczycie ??

    Na razie nic sie w temacie nie dzieje, marazm i zniechecenie. Co jakis
    czas slysze tez o 'sprzedaniu w pizdu i kupieniu japsa'.
    Jak sie ociepli to padaka podjedzie do serwisu i niech walcza, moze w
    koncu kumpel bedzie mogl bez liny na wakacje jechac :)

    pozdr
    newrom
    PS. holowanie sporciaka po serpentynach do dzis mi sie sni ;>

  • 20. Data: 2010-03-14 18:19:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-14 18:56, n...@s...com pisze:

> [...]
    >

    > pozdr
    > newrom
    > PS. holowanie sporciaka po serpentynach do dzis mi sie sni ;>

    Dawno mowilem co z tym zrobic to mnie nie sluchali :)