  • 1. Data: 2010-03-11 15:15:49
    Temat: Linka sprzegla za dluga
    Od: gonzik <b...@y...com>

    Witam,

    W DR'ce. Zeby uzyskac odpowiedni luz na klamce linke sprzęgla mam
    ustawiona na praktycznie maxymalnie wykreconych "srubach"
    regulacyjnych. Podejrzewam ze linka poprostu sie wyciagnela z racji
    wieku. Moze tak byc? Czy po prostu jest wlozona od innego motocykla?
    Dodam ze te widoczne czesci linki wygladaja na moje laickie oko dosc
    rzesko.

    Posiadam takie uniwersalne linki i koncowki z Loisa i postanowilem sam
    sobie dorobic linke. Poniewaz nie znam dokladnej dlugosci, mysle zeby
    obydwie "sruby" regulacyjne ustawic w polowie zakresu i taka wlasnie
    dlugosc wymierzyc. Czy dobrze kombinuje?

    Dzieki z gory.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 2. Data: 2010-03-12 08:05:04
    Temat: Re: Linka sprzegla za dluga
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gonzik napisał(a):
    > Podejrzewam ze linka poprostu sie wyciagnela z racji
    > wieku. Moze tak byc?

    E nie, na pewno nie. A np ludzie to na staraosc sie kurcza, np. taki KJ.

    A ta dzwignie od strony silnika masz dobrze zalozona? Ona na wieloklinie
    jest, wiec mozna sobie ja przestawiac. Zacznij od tego.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 3. Data: 2010-03-12 08:33:27
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 12 Mar, 09:05, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > A ta dzwignie od strony silnika masz dobrze zalozona? Ona na wieloklinie
    > jest, wiec mozna sobie ja przestawiac. Zacznij od tego.

    No pacz pan! Madrego to i dobrze posluchac. Dziex za tip!

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 4. Data: 2010-03-12 09:13:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>