  • 1. Data: 2010-03-13 10:41:01
    Temat: Wczoraj w Łodzi...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Rammstein
    links links links

    --
    Tytus
    żółta motorynka
    P.S. Tez uwazam, ze Łódz powinna miec port.

  • 2. Data: 2010-03-13 13:50:09
    Temat: Re: Wczoraj w Łodzi...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-13 11:41, Tytus pisze:
    > Siemka
    > Rammstein
    > links links links

    nie wiedzialem, ze jestes lewicowcem! :-o ;-)

    p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-03-13 14:31:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?

    Warto bylo :)
    Muzycznie bez fajerwerkow grali krotko i nie zagrali kilku waznych
    kawalkow - ale ja juz stary jestem, zaczynam doceniac plumkania w stylu n.p.
    Lacrimosa
    wizualnie na odwrot - ogien i dym - prawdziwy ogien ktory czuc bylo na
    trybunach.
    Zona kazala mi niezwocznie dowiedziec sie gdzie mozna to znow zobaczyc :).
    Pomimo, ze jakas pala w rzedzie przed nami zamiast na siedzaco raczyc sie
    spektaklem co chwile ograniczala widocznosc podrygujac w sposob nieodparcie
    dowodzacy iz czesto bywa w peepshow.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2010-03-13 19:42:38
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Mar 13, 3:31 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > *** "(pj)"
    > p.s. a tak w ogole to jakie wrazenia?
    >
    > Warto bylo :)

    Gratz! Fajnie cos takiego przezyc.
    [...]
    > Pomimo, ze jakas pala w rzedzie przed nami zamiast na siedzaco raczyc sie
    > spektaklem co chwile ograniczala widocznosc podrygujac w sposob nieodparcie
    > dowodzacy iz czesto bywa w peepshow.

    Czy daje sie postawic wnikliwa diagnoze nie bedac takim samym
    bywalcem? Pytamboniewiem.

    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-03-13 20:32:35
    Temat: Re: Wczoraj w Lodzi...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Witam
    ***"Kefir"
    Czy daje sie postawic wnikliwa diagnoze nie bedac takim samym
    bywalcem? Pytamboniewiem.

    Zrozumialem swoja gafe juz chwile po kliknieciu wyslij - co dalo mnie
    mozliwosc przemyslenia linii obrony...a majac pamiec do szczegolow
    spodziewalem sie skad moze nadejsc atak :)))
    Spiesze z wyjasnieniem:
    troche przeczytalem opisow w internecie troche podpatrzylem na amerykanskich
    filmach - i skojarzylem - to jest wersja oficjalna i tego bede sie trzymac.
    A teraz moze pogadamy o meritum???
    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 6. Data: 2010-03-14 07:55:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Tytus pisze:
    [cut]
    > A teraz moze pogadamy o meritum???

    NTG!

    --
    pozdr
    Rogal

  • 7. Data: 2010-03-14 09:11:25
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:
    > Tytus pisze:
    > [cut]
    >
    > NTG!

    Tak wlasnie czekalem kto zauwazy...

    Depeche Mode tez bylo niedawno.... i Sting ma do Areny przyjechac...

    Znowu kurna zima wrocila.

    Wiosna, wiosna.
    Wiosna, ech gdzie ty?

    Zeby nie bylo, ze calkiem NTG.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 8. Data: 2010-03-14 10:12:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Rogala" napisal w wiadomosci
    > Tytus pisze:
    > [cut]
    >
    > NTG!

    Nie dosc, ze NTG to jeszcze nie wiedzial jak napisac "metrum" (:
    A pewnie bylo dosc jednostajne.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2010-03-15 07:02:01
    Temat: Re: Wczoraj w Lodzi...[OT, NTG]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mozliwosc przemyslenia linii obrony...a majac pamiec do szczegolow
    > spodziewalem sie skad moze nadejsc atak :)))

    Prosze nie nadinterpretowac zwyklej ciekawosci swiata i meandrow ludzkiego
    rozumu ;)

    > Spiesze z wyjasnieniem:
    > troche przeczytalem opisow w internecie troche podpatrzylem na
    > amerykanskich filmach - i skojarzylem - to jest wersja oficjalna i tego
    > bede sie trzymac.

    Chmmm, pozostaje wyrazic obawe dokad mozesz zabrnac czerpiac wiedze takze z
    gier komputerowych ;^)

    > A teraz moze pogadamy o meritum???

    Znaczy, np czy Rumsztyki jezdza na moto, a jesli tak to bardziej
    turystycznie czy dla lansu? Obstawiam lans, w koncu sporo robia pod
    publiczke ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-03-15 09:07:49
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzegorz Rogala"
    NTG!

    No i przez takich jak Ty Lódz nigdy nie doczeka sie portu.
    Ale racja NTG
    Sorka
    Tytus z fabryki

    4944 (20100314) __________