  • 21. Data: 2010-03-15 00:34:38
    Temat: Re: dylemat HD Sportster 883 Custom - Honda shadow
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <kepsla@(no spam) popularna gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hnfl0k$f0u$1@inews.gazeta.pl...

    > Z jednej strony zawsze myślałem o HD ale z drugiej strony ...

    A z drugiej strony kup sobie Harasia jak chcesz, ale przynajmniej Fat Boya a
    nie cos co w pomaranczowym malowaniu wyglada dokladnie jak motorower Komar
    :)
    Chyba ze umiesz jak Jimmie albo Kuczu od razu przerobic to szkaradzienstwo
    na cos innego :)
    Ostatnio to sie robi taka Harlejowa WSK - coraz bardziej masowa wsrod
    Polakow, moze przez to ze najtanszy ?
    Bez porzadnej przerobki to on jednak, moim zdaniem, brzydki jest niestety.

    Pozdrawiam, cpt.Nemo

  • 22. Data: 2010-03-15 06:24:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 01:34, cpt. Nemo pisze:

    > nie cos co w pomaranczowym malowaniu wyglada dokladnie jak motorower Komar
    > :)

    Po pierwsze primo to pomarancz jest kolorem firmowym HD a po drugie
    primo :) tylko 883R i XR1200 wystepuja oryginalnie w tym malowaniu.
    Customy sa czarne, srebrne, niebieskie, wisniowe, dwukolorowe ale nigdy
    pomaranczowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2010-03-15 06:27:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Nie tlumacz, i tak nie zrozumio. Honda jest fajna bo jest Honda a w
    internecie pisali ze Hondy som najlepsze.

    http://www.youtube.com/watch?v=MdSZeqtgU8k&feature=d
    igest
    niby HD ladniejszy...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 24. Data: 2010-03-15 06:45:12
    Od: n...@s...com

    On Sun, 14 Mar 2010 19:19:40 +0100, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Dawno mowilem co z tym zrobic to mnie nie sluchali :)

    Kuczu, to nie jest moj sprzet. Ja moge pomoc, podpytac Cie czy cos.
    Ale nie bede nikogo namawiac na sile. A jakbym mial cisnienie na
    przekonywanie do wlasnego zdania to chyba wolalbym go przekonac zeby
    se kupil cos czym sie wygodnie jezdzi po szutrach bo dobry z goscia
    kompan, ale charleista niestety ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2010-03-15 09:38:07
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Po pierwsze primo to pomarancz jest kolorem firmowym HD

    a co z KTM ???

    Tytus z fabryki

    4944 (20100314) __________

  • 26. Data: 2010-03-15 09:57:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > Po pierwsze primo to pomarancz jest kolorem firmowym HD
    >
    > a co z KTM ???

    W latach '60 to inżynierowie KTMa na "chleb mówili beb a na księdza
    Zorro", jak HD XR750 na dirttrackach zapieprzał.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2010-03-15 12:39:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 10:38, Tytus z fabryki pisze:

    > a co z KTM ???

    ssie

  • 28. Data: 2010-03-15 18:43:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > ssie

    Parafrazujac:
    Jesli KTM ssie to harley polyka ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 29. Data: 2010-03-15 20:25:25
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Jasio" W latach '60 ... jak HD XR750 na dirttrackach
    zapieprzał.

    I tak juz temu harleju zostalo??? no bo lata 60 sie skonczyly
    A startowaly tam inne marki czy tylko te hadecje???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2010-03-15 20:53:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-15 21:25, Tytus pisze:

    > I tak juz temu harleju zostalo??? no bo lata 60 sie skonczyly
    > A startowaly tam inne marki czy tylko te hadecje???

    Tak, angole na ten przyklad.