    From: "Rakan" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dyfuzor na lampe
    Date: Thu, 2 Apr 2009 06:44:05 +0200

    > no ja wlasnie nie wiem, bo nie uzywam, dlatego pytam. Balans zaś to mi
    > lotto w negatywach robie, w sensie cyfrowych. Moze jednak warto te 125
    > zlociszy wydac, bo w specyficznych warunkach moze sie przydac.

    no moze i warto, moze warto miec to w torbie, ja mam, ale jakoś nie moge sie
    przekonać, zawsze biala kartka, czy wbudowana
    plytka we flesz dawala mi zadowalającą plastykę swiatła bardziej niz
    dyfuzor. Tak mysle kiedy moze to sie przydać.... mozliwe ze
    jak focisz wiekszą grupe ludzi, musisz dalej odejsc, ale przy jakies
    reportażówce, slubie itp srednio mi sie to widzi.
    A wypowiadając sie w ten sposob o balanasie mylisz sie.
    Rak