eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniadwukierunkowy wirtualny numer telefonuRe: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
  • Data: 2011-04-15 21:37:40
    Temat: Re: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Marek napisał:

    >>> Drodzy grupowicze, czy są jakieś inne możliwości rozwiązania mojego
    >>> problemu?
    >>
    >> Znajomy dwoni tak chyba codziennie. W książce telefonu ma wpisane numery
    >> w postaci "numer centrali", "w", "numer abonenta". Kłopot zerowy, żaden
    >> problem. Nawet trudno zauważyć różnicę w czasie zestawiania połączenia.
    >> Nie ma w tym nic nieergonomicznego.
    > Ok. A teraz zmieńmy hasło dostępu, co wiąże się z aktualizowaniem
    > wszystkich kontaktów. Albo zmieńmy numer centrali.

    Hasła dostępu barak, bo identyfikacja w centrali odbywa sie po caller-id
    komórki, z której dzwoni. Gdyby trzeba było zmienić numer dostępowy,
    to się wczytuje kontakty do komputera, zamienia jeden numer na drugi
    i wczytuje na nowo.

    > Nie wydaje się to bardzo ergonomiczne...

    A mnie tak. Ergonomię widać przy zestawianiu połączeń, a to jest
    najważniejsze, bo najczęstsze. Do Malinowskiego dzwonię z jednym CID,
    a do Wiśniewskiego z innym. Nie musze pamiętać, by coś na przykład
    przełączać w telefonie przed wybraniem numeru. Nie wyobrażam sobie
    nawet jak to mogłoby być lepiej rozwiązane.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: