eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniadwukierunkowy wirtualny numer telefonuRe: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: dwukierunkowy wirtualny numer telefonu
    Date: Fri, 15 Apr 2011 21:37:40 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 27
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <io9nl1$f9b$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ioabdd$q0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-73-140.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302903460 17252 213.238.73.140 (15 Apr 2011 21:37:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Apr 2011 21:37:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233918
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Marek napisał:

    >>> Drodzy grupowicze, czy są jakieś inne możliwości rozwiązania mojego
    >>> problemu?
    >>
    >> Znajomy dwoni tak chyba codziennie. W książce telefonu ma wpisane numery
    >> w postaci "numer centrali", "w", "numer abonenta". Kłopot zerowy, żaden
    >> problem. Nawet trudno zauważyć różnicę w czasie zestawiania połączenia.
    >> Nie ma w tym nic nieergonomicznego.
    > Ok. A teraz zmieńmy hasło dostępu, co wiąże się z aktualizowaniem
    > wszystkich kontaktów. Albo zmieńmy numer centrali.

    Hasła dostępu barak, bo identyfikacja w centrali odbywa sie po caller-id
    komórki, z której dzwoni. Gdyby trzeba było zmienić numer dostępowy,
    to się wczytuje kontakty do komputera, zamienia jeden numer na drugi
    i wczytuje na nowo.

    > Nie wydaje się to bardzo ergonomiczne...

    A mnie tak. Ergonomię widać przy zestawianiu połączeń, a to jest
    najważniejsze, bo najczęstsze. Do Malinowskiego dzwonię z jednym CID,
    a do Wiśniewskiego z innym. Nie musze pamiętać, by coś na przykład
    przełączać w telefonie przed wybraniem numeru. Nie wyobrażam sobie
    nawet jak to mogłoby być lepiej rozwiązane.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: