  • 1. Data: 2011-11-22 11:18:14
    Temat: dwa wyjścia monitorowe
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jeśli na karcie graficznej mam dwa wyjścia monitorowe DSUB i DVI to czy mogę
    wpiąć do nich dwa monitory i będę miał obsługę dwóch monitorów?

  • 2. Data: 2011-11-22 11:19:33
    Temat: Re: dwa wyjścia monitorowe
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > jeśli na karcie graficznej mam dwa wyjścia monitorowe DSUB i DVI to czy
    > mogę wpiąć do nich dwa monitory i będę miał obsługę dwóch monitorów?
    tak

  • 3. Data: 2011-11-22 11:35:24
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > jeśli na karcie graficznej mam dwa wyjścia monitorowe DSUB i DVI to czy
    mogę
    > wpiąć do nich dwa monitory i będę miał obsługę dwóch monitorów?

    Zaleznie od:
    - karty graficznej
    - systemu i sterownikow
    - tego co rozumiesz przez "obsluge 2 monitorow"

    Ale na takim Win 98se i GF 2 MX z grubsza powinno zadzialac.
    (w przeciwienstwie do pelnego GF2, IIRC)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 4. Data: 2011-11-22 11:55:32
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale na takim Win 98se i GF 2 MX z grubsza powinno zadzialac.
    > (w przeciwienstwie do pelnego GF2, IIRC)

    karta wbudowana, o taka:
    http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4A785TDM_E
    VO/

  • 5. Data: 2011-11-22 12:00:27
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > karta wbudowana, o taka:
    > http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4A785TDM_E
    VO/

    Kolego... Zatem wybacz, ale RTFM do ciezkiej anielki.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Noszkurdebalanscholerajasna

  • 6. Data: 2011-11-22 12:11:48
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    w manualu o takich rzeczach nie piszą, może Ktoś po prostu wie?

  • 7. Data: 2011-11-22 12:13:01
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Dual independent displays support with HDMI / DVI and D-Sub

    to?

  • 8. Data: 2011-11-22 12:19:13
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 22-11-2011 o 13:13:01 identifikator: 20110701
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > Dual independent displays support with HDMI / DVI and D-Sub
    >
    > to?

    Brawo!
    --
    Brak sygnaturki.

  • 9. Data: 2011-11-22 12:35:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2011 12:18, identifikator: 20110701 pisze:
    > jeśli na karcie graficznej mam dwa wyjścia monitorowe DSUB i DVI to czy
    > mogę wpiąć do nich dwa monitory i będę miał obsługę dwóch monitorów?

    Może. RTFM