  • 1. Data: 2011-11-21 09:33:55
    Temat: Przejściówka DVI-DVI - jest coś takiego?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Potrzebuje podłączyć kartę graficzną na USB do monitora.
    Żeby pozbyć się kabla monitorowego chciałem ją wpiąć bezpośrednio w
    monitor (tak jak się robi często z printserwerami na LPT), ale przeciez
    monitory maja wyjscia zenskie tak samo jakie wejscie ma ta przejsciowka.
    Tak więc takie coś:
    http://allegro.pl/przejsciowka-lacznik-gn-dvi-i-gn-d
    vi-lindy-41233-i1939353462.html
    [nie, to nie ja sprzedaje]
    Kompletnie mi (niestety) nie pasuje.

    I stąd pytanie:
    Czy znajdę właśnie taką krótką przejściówkę, która elektrycznie będzie
    zastępować kabel sygnałowy DVI?

    Bardzo by mi to pasowało, ale znaczyło by również że z obu stron musiała
    by być męska - to w ogóle możliwe?

    Pzdr & TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-11-21 09:57:01
    Temat: Re: Przejściówka DVI-DVI - jest coś takiego?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    >
    > Bardzo by mi to pasowało, ale znaczyło by również że
    > z obu stron musiała by być męska - to w ogóle możliwe?

    Znalezc latwo:
    http://www.mycablemart.com/store/cart.php?m=product_
    detail&p=3575
    http://www.trianglecables.com/hsdvi-mm.html

    Kupic niestety trudniej. Nigdzie "u nas" nie widzialem.

    BTW:
    Jaki zestaw sygnalow Ci potrzebny? A, D, I?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2011-11-21 10:07:23
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Znalezc latwo:
    > http://www.mycablemart.com/store/cart.php?m=product_
    detail&p=3575
    > http://www.trianglecables.com/hsdvi-mm.html

    Dzięki i za to.
    Minus - w porównaniu z tym co pokazywłem to jest ona diablo długa, ale cóż.

    > BTW:
    > Jaki zestaw sygnalow Ci potrzebny? A, D, I?

    "Grafika" ma DVI-I, a monitor zdaje się że DVI-D (TN 19" Samsung - nie
    mam pod ręką żeby sprawdzić), tak więc DVI-D brzmi dobrze.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-11-21 10:28:09
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    (...) tak więc DVI-D brzmi dobrze.

    Niedobrze - sporo lutowania by bylo... ;)

    Niemniej - moze zamiast sztywnej przejsciowki kabel ~5cm,
    zagiac i umiescic na "plecach" monitora razem z tym
    ustrojstwem USB?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2011-11-21 11:05:21
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Niemniej - moze zamiast sztywnej przejsciowki kabel ~5cm,
    > zagiac i umiescic na "plecach" monitora razem z tym
    > ustrojstwem USB?

    Tak zupełnie teoretycznie, taki kabel sam powinienem ciachnąć i
    polutować, hmm?
    Pytam, bo jakoś nie widzę takich mikrych długości :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-11-21 11:15:14
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Tak zupełnie teoretycznie, taki kabel sam powinienem ciachnąć
    > i polutować, hmm?

    "rozbieralna" wtyczka HDMI to jakies 10,-
    (plus wysylka najczesciej)

    > Pytam, bo jakoś nie widzę takich mikrych długości :-)

    A bo kupic trza normalny, a pozniej gotowac az sie "wstapi"... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2011-11-21 11:21:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > "rozbieralna" wtyczka HDMI to jakies 10,-

    A tfu... Autokorekta: DVI oczywiscie...
    http://sklepelektroniczny.com/product-pol-10203-Wtyk
    -DVI-24-1-cyfrowy.html

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 8. Data: 2011-11-21 11:22:41
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > "rozbieralna" wtyczka HDMI to jakies 10,-
    > (plus wysylka najczesciej)

    Eee ;-)

    > A bo kupic trza normalny, a pozniej gotowac az sie "wstapi"... ;)

    O to już bardziej. Idę gotować kalafonię, może taka kąpie będzie dobra? ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327