  • Data: 2011-09-27 06:25:31
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: "fir i wróżki" <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > to nie jest gra tylko zaczatek ew testow nad
    > algorytmami ai, ew gry

    mialbym ew teraz czas nad tym troche przysiasc -
    mam grupke bociakow (zwanych tez czasem przeze
    mnie 'kotkami') ktorym moge wydawac rozkazy
    [robiloby sie przez to ew z tego cos co okreslalem czasem
    jako 'starcraft dla ubogich' vel 'starcraft dla bardzo
    ubogich'] ale nie wiem co ew mialby te botki robic
    - to jest wcale nie smieszny i trudny problem,
    pare rzeczy mozna sprawdzic (np dodanie drugiej grupki
    czerwonych i danie strzelania jesli niebieski zlokalizuje
    czerwonego w promieniu 75 pikseli) ale nie wszystko dobrze
    wyglada i jest ciekawe

    fir i wrózki