  • Data: 2011-09-27 11:46:39
    Temat: Re: dwa pytania
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Ja akurat też mam kompa z 2003. Jest to Athlon XP 1800MHz (FSB 166MHz)
    > 1GB RAM DDR 333MHz, całość na płycie głównej ASUSa z układem VIA KM400,
    > grafa za to nowsza: AGPx8!!!! i jest to ATI HD4650 1GB RAM DDR2 800MHz,
    > system Windows 7 32bit
    >
    > Ty pewnie masz P4 z Windows XP?

    2.5GHz, oryginalny IBM ('Netvista' - w obudowie jak oddwarzacz
    video) kupiłem w 2008 w sklepie ze starym sprzetem (prawie jak
    u dostawcy broni albo w sklepie ze spaceshipammi na tatooine
    czy gdzies indziej), bardzo go lubie i 'skustomizowalem'
    go sobie na maksa - tak ze z feelingu mz bardziej przypomina
    teraz amige niż pc;

    niestety mam tylko zintegrowanegio intela (bez 'T&L' a
    chyba tego jako minimum wymaga chyba kazda gra nawet wiekowe)
    i w nic realnie nie moge pograc choc spokojnie moge sam pisac pod
    openGlem

    zastanawiam sie ile razy mocniejsze np w surowych obliczeniach
    na floatach sa dzisiejsze i7 - jak ktos ma to moglby odpalic
    wlasnie moje programiki np ffield.exe i powiedziec jakie ma
    wyniki; chyba 'coś' szybsze powinny być