  • 11. Data: 2014-05-29 13:36:47
    Temat: Re: dwa monitory na zintegrowanej gpu?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:lm6oc3$rou$1@node2.news.atman.pl...

    > Uważaj jednak na DSUB. U mnie mimo deklaracji w dokumentacji technicznej
    > nie udało się ustawić trybu 1920x1200. Ponoć jest to problem występujący w
    > Windows 8.1.

    U mnie w W8.1 działa na DVI i DSUB w trybie 1920*1200. (Intel HD 4000)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2014-05-29 13:59:27
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Andrzej W. pisze:

    > Ja mam chipset AMD780G i kiedy pracowałem w rozdzielczości 2x1200x1024
    > (monitory poziomo) nie miałem zastrzeżeń.
    > Jednak po przejściu na 2x1200x1600 (monitory pionowo) mam wrażenie, że
    > grafika działa dziwnie wolno (zero gier, pulpit, okienka programów i
    > takie tam).
    > Więc warto nie tylko zapytać się czy działa, ale jak działa.

    U mnie 2x1920x1200 działa bez zastrzeżeń. Oczywiście gry odpalam tylko
    na jednym monitorze (nawet nie wiem czy wspierają wiele monitorów). CoD
    ustawiło sobie 1024x768 i działa jak dla mnie, bardzo płynnie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2014-05-29 16:17:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jg pisze tak:

    > czy w popularnych dzis komputerach pc, takich z ukladami grafiki
    > zintegrowanej w procesorze (np. z hd4000) i z minimum dwoma
    > roznymi wyjsciami grafiki (np. dsub i dvi) powszechnym jest, ze
    > mozna podpiac dwa minitory i pracowac na nich jednoczesnie?

    można

    Mam GA-Z77X-D3H i wszystkie 6 kombinacji wyjść chodzą na xp.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-05-29 18:15:42
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > witam,
    >
    > czy w popularnych dzis komputerach pc, takich z ukladami grafiki
    > zintegrowanej w procesorze (np. z hd4000) i z minimum dwoma roznymi
    > wyjsciami grafiki (np. dsub i dvi) powszechnym jest, ze mozna podpiac dwa
    > minitory i pracowac na nich jednoczesnie?
    >
    > wiem, ze z 10 lat temu z kartami grafiki byla loteria, zalezalo to chyba od
    > obecnosci dodatkowych kosci pamieci umieszczonych na karcie (chyba radeon).
    >
    > chcialbym sie dowiedziec, czy kupujac kompa z takimi wyjsciami mam
    > gwarancje obslugi dwoch monitorow. systemem bedzie windows, jesli to ma
    Na kilku płytach używających zintegrowanej grafiki w i3/i5 używałem 2
    wyjść równocześnie - bez problemów, a nawet 3 na raz (jako 3 różne
    pulpity), tylko że wyjście VGA zupełnie mnie nie zadowala, bo wiadomo
    jak z jakością obrazu 1920x1080 na analogu...

    Gorszym problemem/ograniczeniem jest w wielu płytach ograniczenie
    maksymalnej rozdzielczości dla wyjścia DVI - ze względu na
    single-linkowość jest maks 1920x1200. Podają, że tyle samo maks dla
    hdmi, ale w praktyce (win7) chodzi na hdmi bez problemów na 2560x1080.
    Na DVI to się nie udało. Może są jakieś płyty, które mają 2x HDMI lub
    DVI dual-link?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2014-05-29 18:31:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    BartekK pisze tak:

    > bo wiadomo jak z jakością obrazu 1920x1080 na analogu

    Nie widzę różnicy pomiędzy Iiyama ProLite E2208HDD a nawet wolę obraz
    na Samsung SyncMaster 2243SN. Będę ryczał jak się zepsuje.

    --
    Piter

  • 16. Data: 2014-06-01 23:16:21
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "jg" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > dzieki. jeden glos na tak. tyle, ze chcialbym ustalic, czy jest to regula
    > (pomijajac tych niewiele wyjatkow ja potwierdzajacych)?

    > pierwsze kroki skierowalem do opisow sprzetu na alllegro, ale tam skapia
    > tego rodzaju informacji.

    Sprawdzaj takie rzeczy bepośrednio w instrukcji do danej płyty. Musi tam być
    napisane, często w formie tabelki, które kombinacje wyjść video mogą działać
    jednocześnie.