  • 1. Data: 2014-05-29 08:29:02
    Temat: Ocena zestawu
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    Witam
    Proszę nie patrzeć na ceny bo nie jest to jeszcze wersja ostateczna, ale
    chciałbym prosić o ocenę zestawu dla zapalonego gracza. Wiem, konsola
    też jest ale ma być również komputer. Oto parametry, co byście zmienili.
    Do wydania jest 4 500 zł.

    Pamięć RAM:
    Crucial 8GB (2x4GB) 1600MHz CL9 Ballistix 279 zł
    Płyta główna:
    MSI B85-G43 /intel B85, LGA 1150/ 265 zł
    Procesor:
    I5 4690 3.5GHz LGA1150 BOX 869
    Dysk twardy:
    HDD WD RED 2TB WD20EFRX SATA III 64MB 392 zł
    Karta graficzna:
    Gigabyte Radeon R9 290X WF3 4GB DDR5 512bit (1000/5000) 1599 zł
    Nagrywarka DVD
    Asus DRW-24F1ST SATA (black) 79 zł
    Obudowa:
    SilentiumPC Gladius M40 Pure Black (bez zasilacza) 189 zł
    Zasilacz:
    Thermaltake Smart SE 630W Modular (sprawność 80+ Bronze dla 230V, 2xPEG,
    140mm, Single Rail) 271 zł
    Całość wychodzi razem: 3943 zł + system operacyjny Windows 7 (371zł) lub
    Windows 8.1 (371zł)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-05-29 11:13:32
    Temat: Re: Ocena zestawu
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Dysk twardy:
    > HDD WD RED 2TB WD20EFRX SATA III 64MB 392 zł

    I to ma byc jedyny dysk?
    Hmm, ja tam w gry nie gram i nie wiem jakie sa ich wymagania co do HDD.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa