  • Data: 2018-09-01 11:33:18
    Temat: Re: dwa dni
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-01 o 02:21, PiteR pisze:
    > w pracy wyrzucam do kontenerów różne gadżety a moje serce krwawi.
    > Panie premierze jak żyć?
    >
    > Zbieracie jeszcze przydasie? ;)

    W czasach studenckich (rząd 1982) wykombinowaliśmy z jakiejś fabryki
    (oficjalnie) 3 plecaki zrzynek laminatu. Podzieliliśmy się. Najwięcej
    mam kawałków jednostronnego 1mm jakieś 6cm x 20cm, ale też ileś kawałków
    dwustronnego 1,5mm rzędu 10x10cm i pojedyncze w różnych innych
    rozmiarach. Kilka lat później już mi przeszło robienie płytek samemu.
    Mam tego z 10kg. Przyda mi się góra kilka sztuk i nie do elektroniki
    (używam jako matrycę (czy jak to zwał) gdy mam np. ileś dziurek
    wywiercić na tej samej wysokości względem półki poniżej.
    Cały czas szkoda wyrzucić.
    Co z tym zrobić, aby serce nie bolało, a się przy tym nie narobić?

    Według mnie redakcja np. EdW mogłaby zrobić jakąś akcję zbierania od
    starych i rozdawania młodym przydasiów. Tylko, czy w naszym systemie
    prawnym formalności by nie zniszczyły takiej akcji.
    P.G.