  • 11. Data: 2009-05-26 11:34:23
    Temat: Re: dvb-t - zostalo juz prawie 3 miesiace
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Co ty chcesz robic specjana instalacje na TV cyfrowa ??? :))

    Nieee, ale to zależy, skąd będę odbierał sygnał. Jeśli doleci z Opola,
    (mieszkam w Gliwicach) to może postawię osobną antenę skierowaną na
    Opole, bo wg cytowanego wyżej harmonogramu Katowice dostaną cyfrę po Opolu.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 12. Data: 2009-05-26 17:04:22
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czesc,
    >
    > czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc. A tu ni
    > widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    > zloma w sklepach.

    nie znasz naszych urzedow?? Opoznia sie poł roku, rok, napiszą kolejne
    rozporzadzenia ustawy strategie a nic sie nie bedzie dzialo. Cala nadzieja
    ze KE cos z tym zrobi bo tak nasi komercyjni nadawcy podpuszczaliby bez
    przerwy urzedy na kolejne opoznienia...

  • 13. Data: 2009-05-26 19:04:56
    Od: zak <z...@v...com>

    W dniu 25.05.2009 10:27, a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc. A tu ni
    > widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    > zloma w sklepach.

    Ruszyło

    http://naziemna.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=120&Itemid=38

    konus

  • 14. Data: 2009-05-26 19:07:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zak" <z...@v...com> napisał w wiadomości

    > Ruszyło
    >
    > http://naziemna.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=120&Itemid=38

    Darowałbyś sobie linki do zawirusowanych stron.

  • 15. Data: 2009-05-26 19:13:50
    Od: zak <z...@v...com>

    W dniu 26.05.2009 21:07, Cavallino pisze:

    > Darowałbyś sobie linki do zawirusowanych stron.

    1 Nie ja jestem autorem tej strony
    2 Na konkretnym systemie to mi rybka

    konus

  • 16. Data: 2009-05-26 19:17:06
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    =view&id=120&Itemid=38

    > Darowałbyś sobie linki do zawirusowanych stron.
    Kto ci płaci za wpuszczanie ludzi w kanał ,sam jesteś chyba zawirusowany
    .Strona dużo wnosi do wiedzy o cyfrowej TV, Ja niestety mam jeszcze rok do
    uruchomienia na moim terenie, nie jest tak łatwo, sama Strezynska za wróżkę
    nie "wyrobi", potrząśnie różką i jest nowy rodzaj transmisji tv.

  • 17. Data: 2009-05-26 20:28:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jerzyn wrote:

    > .Strona dużo wnosi do wiedzy o cyfrowej TV, Ja niestety mam jeszcze rok do
    > uruchomienia na moim terenie, nie jest tak łatwo, sama Strezynska za wróżkę
    > nie "wyrobi", potrząśnie różką i jest nowy rodzaj transmisji tv.

    No rzeczywiście, tam jest tak dużo wiedzy, że warto się poświęcić dla
    tych exploitów.

  • 18. Data: 2009-05-26 21:30:58
    Od: Grzegorz Tomczyk <s...@N...mail.ats.pl>

    W dniu 25.05.2009 10:27, a...@p...pl pisze:
    > A tu ni widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi

    Nawet tu coś się znajdzie:
    http://goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=11&sz
    uk=dvb

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 19. Data: 2009-05-26 21:49:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Kto ci płaci za wpuszczanie ludzi w kanał ,sam jesteś chyba zawirusowany

    No nie wiem, jak avast się drze, to ja nie sprawdzam dlaczego.

    > .Strona dużo wnosi do wiedzy o cyfrowej TV,

    A co ma piernik do wiatraka?

  • 20. Data: 2009-05-27 06:36:45
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gvhje8$bbi$1@news.onet.pl...
    > tych exploitów.

    No patrzcie jakich fachowców ma tpsa ,vide konto mailowe, takie konto to
    pracownicy albo szczególnie zasłużeni "żabojadom" mogą posiadać i używać.
    Może sam cos niech napisze na ten temat, a nie chodzi i szuka tematów na
    liście i jakoś mój Kaspersky nie zareagował na te "miny" .