  • 21. Data: 2009-05-28 20:22:54
    Temat: Re: dvb-t - zostalo juz prawie 3 miesiace
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:gvg7ml$t2j$1@polsl.pl...
    Użytkownik jerzyn napisał:
    > Tutaj o tym wszystkim znalazlem link http://www.polskacyfrowa.org/ .

    No nieźle, największa aglomeracja w kraju dostanie cyfrę jako ostatnia.
    Parafrazując, "pierwsi będą ostatnimi" ;-) Jedno pocieszenie, że moja
    "analogowa" instalacja antenowa, którą niedawno zrobiłem, będzie używana
    jeszcze 4 lata :-)

    U mnie dopiero 2011 ....
    Choć jest nadzieja - są **

    ** obszary KRAKÓW i LEŻAJSK mogą być cyfryzowane w pierwszym etapie
    wdrażania DVB-T w przypadku zaistnienia możliwości technicznych.

    Ale jak mówią - nazieja matką ....

    U mnie pewnie cyfryazcja skończy się pewnie całkowitym brakiem telewizji....
    W każdym razie w testach nie mam zasięgu przynajmniej teoretycznie.

    pitpull