  • 1. Data: 2009-05-25 08:27:41
    Temat: dvb-t - zostalo juz prawie 3 miesiace
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc. A tu ni
    widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    zloma w sklepach.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-05-25 08:34:06
    Temat: Re: dvb-t - zostalo juz prawie 3 miesiace
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc.

    A potem będzie jak w piosence z Kabaretu Starszych Panów:
    "minął sierpień, minął wrzesień, już październik i ta jesień..."

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 3. Data: 2009-05-25 09:17:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc. A tu ni
    > widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    > zloma w sklepach.

    czas to mają do 2014 jak dobrze pamiętam, nie wiem tylko
    ile trwa okres testowy.

    pawell

  • 4. Data: 2009-05-25 10:15:00
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-05-25 10:27, a...@p...pl donosi, że:
    > Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    > zloma w sklepach.
    Coś tam 'przebąkiwali' w Teleexpressie miesiąc temu...

  • 5. Data: 2009-05-25 12:55:58
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 25 May 2009 12:15:00 +0200, Sat_Diver <s...@s...info>
    wrote:

    > Coś tam 'przebąkiwali' w Teleexpressie miesiąc temu...

    ze w KRRiT puszczal baki!

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-05-26 07:44:44
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > czesc,
    >
    > czerwiec, lipiec, sierpien, wrzesien....i juz powinna byc. A tu ni
    > widu ni slychu. Zadnej akcji informacyjnej dla ludzi, aby nie kupowali
    > zloma w sklepach.
    Tutaj o tym wszystkim znalazlem link http://www.polskacyfrowa.org/ .Widac
    ze tylko Pani Strezynska "walczy", reszta ma to gdzies.
    jerzy

  • 7. Data: 2009-05-26 08:02:26
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik jerzyn napisał:
    > Tutaj o tym wszystkim znalazlem link http://www.polskacyfrowa.org/ .

    No nieźle, największa aglomeracja w kraju dostanie cyfrę jako ostatnia.
    Parafrazując, "pierwsi będą ostatnimi" ;-) Jedno pocieszenie, że moja
    "analogowa" instalacja antenowa, którą niedawno zrobiłem, będzie używana
    jeszcze 4 lata :-)

    > Widac ze tylko Pani Strezynska "walczy", reszta ma to gdzies.

    Ma na imię Anna, to praktycznie to samo co Joanna. W historii była już
    jedna walcząca o tym imieniu ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 8. Data: 2009-05-26 11:23:45
    Od: "wujcio" <t...@w...pl>

> [...]
    > Parafrazując, "pierwsi będą ostatnimi" ;-) Jedno pocieszenie, że moja
    > "analogowa" instalacja antenowa, którą niedawno zrobiłem, będzie używana

    Jeśli zdecydujesz się oglądać dvb-t to znacznie dłużej. Bo chyba nie dasz
    się naciągnąć na "antenę cyfrową" :)

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-05-26 11:32:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik wujcio napisał:
    > Jeśli zdecydujesz się oglądać dvb-t to znacznie dłużej. Bo chyba nie dasz
    > się naciągnąć na "antenę cyfrową" :)

    Pewnie, że nie. Tylko przypuszczam, że po przejściu na cyfrę będzie
    można część układu odłączyć, np. antenę VHF.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 10. Data: 2009-05-26 11:32:06
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    ;-) Jedno pocieszenie, że moja

    Co ty chcesz robic specjana instalacje na TV cyfrowa ??? :))

    Jingiel