  • 1. Data: 2011-05-12 06:49:32
    Temat: dvb-t analizy
    Od: a...@p...pl

    http://igorfuna.com/dvb-t/slovenia/multiplex-a-trans
    port-stream-analysis

    czy ktos cos takiego zrobi dla polskich muxow??? Wszystko czarno na
    bialym.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-05-12 10:42:46
    Temat: Re: dvb-t analizy
    Od: a...@p...pl

    a czy znany wam jest sprzet (tuner na USB) + soft (PC), ktorym mozna
    byloby ogladac (obmierzyc) sile sygnalu, jakosc, stope bledow itp.
    Czasami cos nie chce chodzic i przydaloby sie luknac do parametrow
    odbioru. Zamiast kupowac miernik sygnalu za pare tysiecy...

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-05-12 11:15:55
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > a czy znany wam jest sprzet (tuner na USB) + soft (PC), ktorym mozna
    > byloby ogladac (obmierzyc) sile sygnalu, jakosc, stope bledow itp.

    A może pomierzyłby to jakiś tuner z linuxem "na pokładzie"?

  • 4. Data: 2011-05-12 11:29:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-12 12:42, a...@p...pl pisze:
    > odbioru. Zamiast kupowac miernik sygnalu za pare tysiecy...

    nie parę tysięcy tylko parę set złotych.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-05-12 11:33:02
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4dcbc4ab$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > nie parę tysięcy tylko parę set złotych.

    podaj przykład takiego miernika. chętnie kupię.

    --
    VSS

  • 6. Data: 2011-05-12 11:56:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-12 13:33, VSS pisze:
    > W wiadomości:4dcbc4ab$...@n...home.net.pl,
    > pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > podaj przykład takiego miernika. chętnie kupię.

    proszę:
    http://www.awpol.pl/132048/miernik-vs-2003

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2011-05-12 12:33:19
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4dcbcae2$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:
    > proszę:
    > http://www.awpol.pl/132048/miernik-vs-2003

    mierzyłeś kiedyś DVB-T??

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-05-12 12:38:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-12 14:33, VSS pisze:
    > W wiadomości:4dcbcae2$...@n...home.net.pl,
    > pawell32 <p...@n...pl> nastukał:
    >
    > mierzyłeś kiedyś DVB-T??

    jeszcze nie. czekam aż na Ślęży odpalą pierwszego muxa.
    znajomy go kupił i jak na razie sobie chwali.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2011-05-12 12:46:48
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:4dcbd4ee$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > jeszcze nie. czekam aż na Ślęży odpalą pierwszego muxa.
    > znajomy go kupił i jak na razie sobie chwali.

    tak myślałem. ten WSKAŹNIK a nie miernik służy do określenia siły sygnału a
    nie pomiaru strumienia DVB-T. aby pomiar strumienia był kompletny potrzeba
    kilkunastu parametrów opisanych w odpowiednich normach. zapewniam Cię, że
    aby w pełni zmierzyć sygnał dvb-t potrzeba sprzętu za kilkanaście /
    kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    --
    VSS

  • 10. Data: 2011-05-12 12:55:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-12 14:46, VSS pisze:
> [...]
    > normach. zapewniam Cię, że aby w pełni zmierzyć sygnał dvb-t potrzeba
    > sprzętu za kilkanaście / kilkadziesiąt tysięcy złotych.

    zobaczymy. mam zamiar go kupić.
    korzystałem z dwóch przyrządów Vectora i nie zawiodłem się.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux