  • 31. Data: 2011-05-12 16:54:56
    Temat: Re: dvb-t analizy
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > tylko w jakim czasie zwraca sie taki MIERNIK,

    Pojęcie "zwrócenia się" miernika w przypadku operatora TVK
    nie jest najlepszym sformułowaniem :-). Nie kupujesz
    miernika żeby on się zwracał, ale żeby utrzymać ciągłość
    pracy sieci. Jest wiele sprzętów, które powinno się
    posiadać, a może się zdarzyć że w zasadzie nigdy nie zostaną
    użyte...

  • 32. Data: 2011-05-12 16:56:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > wazne jest jaka ma awaryjnosc, a jak daja dwa lata
    > gwarancji
    > to spoko.

    Oni tego sprzedają od metra. Kolega dziś sprzedał 7 sztuk
    :-). Nie słyszałem o awariach, a mnie by nie oszukał...

    > jak bedziesz pamietal to daj znac jak sie pojawi

    Jak chcesz to zapodam Ci na priv telefon, sam sobie
    pogadasz.

  • 33. Data: 2011-05-12 16:58:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.05.2011 18:51, Robert_J pisze:
    > Ten drugi, do DBV-T, za takie pieniądze bym sobie odpuścił.

    dlatego sklanialem sie do vectora

    > Miernik o
    > którym Ci pisałem ma przede wszystkim wyświetlacz fullHD i mierzy od
    > metra parametrów. Ma wyjście HDMI i USB. Nie mam jego instrukcji więc
    > nie zapodam Ci wszystkiego. Tak jak wspomniałem, wersja DVB-S i S2 to
    > 1700 brutto, wersja "pełna" (DVB-T/C/S/S2) to ok. 4000. Możliwe że jest
    > też wersja tylko DVB-T/C, która może kosztować porównywalnie co
    > pierwsza, czyli jakieś 2000. Warto rozważyć, przede wszystkim masz
    > doskonały podgląd obrazu i wszystkich parametrów w postaci graficznej.

    i o to chodzi. widzialem miernik Televesa, ale 18k...

  • 34. Data: 2011-05-12 16:59:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.05.2011 18:56, Robert_J pisze:

    > Oni tego sprzedają od metra. Kolega dziś sprzedał 7 sztuk :-). Nie
    > słyszałem o awariach, a mnie by nie oszukał...

    > Jak chcesz to zapodam Ci na priv telefon, sam sobie pogadasz.

    chetnie.

  • 35. Data: 2011-05-12 17:00:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.05.2011 18:54, Robert_J pisze:

> [...]
    > zwracał, ale żeby utrzymać ciągłość pracy sieci. Jest wiele sprzętów,
    > które powinno się posiadać, a może się zdarzyć że w zasadzie nigdy nie

    zgoda, ale ja musze patrzec z innej strony.

  • 36. Data: 2011-05-12 21:08:31
    Od: a...@p...pl

    i dlatego tych 2-4-...tys zlotych to nie wydam, ale jakby dalo sie
    zrobic cos na bazie tunera usb i softu - to byloby cos pozytecznego.

    --
    ThinkXtra

  • 37. Data: 2011-05-13 05:09:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-12 23:08, a...@p...pl pisze:
    > i dlatego tych 2-4-...tys zlotych to nie wydam, ale jakby dalo sie
    > zrobic cos na bazie tunera usb i softu - to byloby cos pozytecznego.

    jest, ale sat, a dvb-t też mogliby zrobić

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 38. Data: 2011-05-13 20:28:53
    Od: on <o...@o...no>

    > i dlatego tych 2-4-...tys zlotych to nie wydam, ale jakby dalo sie
    > zrobic cos na bazie tunera usb i softu - to byloby cos pozytecznego.

    Parametrów RF nie mierzy, ale do analizy strumienia TS może na początek
    TSReader? W wersji Lite jest darmowy (pod pewnymi warunkami).

  • 39. Data: 2011-05-16 17:32:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert_J wrote:

> [...]
    > pracy sieci. Jest wiele sprzętów, które powinno się
    > posiadać, a może się zdarzyć że w zasadzie nigdy nie zostaną

    jeśli pomaga utrzymać sieć w ruchu to sie zwraca, powstaje pytanie czy sieć
    jest na tyle duża aby się zwrócił w sensownym czasie.

  • 40. Data: 2011-05-23 18:06:41
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Zobacz jeszcze na:
    [Telemann 1500]
    http://www.dmtrade.pl/download/karta%20katologowa%20
    telemann%201500.pdf

    http://www.dmtrade.pl/index.php?p1289,telemann-1500

    Wyglada ciekawie:
    Pomiar sygnałów w zakresie częstotliwości 45 - 870 MHz
    Pomiar sygnałów analogowych oraz cyfrowych.
    Wskazania poziomu sygnału wizji
    Wskazania poziomu sygnału fonii
    Wartość C/N
    Analizator widma
    Funkcja Tilt
    Sygnał dźwiękowy ułatwiający właściwe ustawienie anteny
    Pamięć 30 kanałów
    Podświetlany wyświetlacz w z niebieskim kolorem podświetlania
    Kopiowanie ustawień do/z innego miernika.
    Wgrywanie oprogramowania z komputera.
    Waga 550 G

    A i cena umiarkowana - 905,00 zł

    Wersja D ma "data logger" - zapis pomiarow, do 30 pomiarow,
    z mozliwoscia przerzucania do PC.

    Nie widze BER.

    jp