eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmduzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams2.giganews.com!border3.nntp.ams.giganews.com!Xl.tags.giga
    news.com!border1.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!local2.nntp.ams.gigane
    ws.com!nntp.bt.com!news.bt.com.POSTED!not-for-mail
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2011 16:49:06 -0500
    Date: Mon, 19 Sep 2011 22:50:19 +0100
    From: pmlb <b...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    References: <inthrb$56r$1@inews.gazeta.pl>
    <4da45cc4$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@l...institute.com>
    <4...@4...com>
    <1...@l...institute.com>
    <p...@4...com>
    <1...@l...institute.com>
    <i...@4...com>
    <8ac9tfniv9wr$.dlg@lepper.institute.com> <io3qf8$6g3$1@news.onet.pl>
    <13gv782e07ba8$.155ulb82jizmz$.dlg@40tude.net>
    <iojbpo$og6$1@news.onet.pl> <qxk2b1q14uj4.1jrjpycedhlyb$.dlg@40tude.net>
    <V...@b...com>
    <7zidq.8342$BK4.3952@newsfe22.ams2> <j56pcc$2ms$2@news.dialog.net.pl>
    <j57aqp$5ke$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j57aqp$5ke$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1250; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Message-ID: <c...@b...com>
    Lines: 65
    X-Usenet-Provider: http://www.giganews.com
    X-AuthenticatedUsername: NoAuthUser
    X-Trace: sv3-WJW9+HAgQ2cFUAl4/6v+uhvo6QIentMcCEHqnLZNQu1wolzhHdczH9n5SJ8WMTXuKvLeyjEZ
    9WoZuXr!oPQ8PQYTnmXgwb1YPzQ8+jNUhyDntEHNa+vXCj5Iw3KrdQOramnZHN7pSUG3Tw1vFCOY
    y6fEwa0=
    X-Complaints-To: a...@b...com
    X-DMCA-Complaints-To: a...@b...com
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Abuse-and-DMCA-Info: Otherwise we will be unable to process your complaint properly
    X-Postfilter: 1.3.40
    X-Original-Bytes: 5055
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1017544
    [ ukryj nagłówki ]


    > Jesli dziala lepiej, to:
    > a) maja lepszy (?) urzad regulacyjny, ktory po takim numerze uznaje wine
    > operatora i dop* kare, wiec operator woli zalatwic sprawe polubownie,

    Zdecydowanie! W Uk nazywa sie to OFCOM i dotyczy wszelkich spraw
    telekomunikacyjnych od radia, przez tv a na komorkach i internecie konczac.
    Sa dosc mocni i potrafia naprawde o klienta zawalczyc. Dodam, ze OFCOM
    jest zdecydowanie przeciwny np. odcinaniu ludzi od internetu jesli ci
    pobieraja z sieci p2p nieautoryzowane materialy.
    Na stronach OFCOM mozna dokladnie zobaczyc jaki maszt jest czyjej sieci
    i jakiej mocy itp...

    > b) maja 300 lat doswiadczen w kapitalizmie wiecej, dorobili sie
    > organizacji konsumenckich i opinii publicznej ... jedna gazeta ostatnio
    > zbankrutowala, jak na nia inne przypuscily nagonke :-)

    Tu ilosc lat nie ma znaczenia, maja inny kapitalizm, kapitalizm
    zachodni, w Polsce mamy kapitalizm srodkowoamerykanski cos na wzor
    Salwador czy Haiti - i za 500 lat sie nie zmieni bo to zupelnie inny
    rodzaj kapitalizmu.

    > c) maja lepsze sady i wiedza ze nie wyprocesuja takiej kwoty od klienta,
    > a wiecej straca na opinii

    Sady w UK zanim nastala wladza Camerona (liberalowie z konserwami) byl
    jesli moge tak powiedziec pro-ludzki.
    Znaczy sie, jesli nie ma jawnego dzialania kryminalnego osoby fizycznej,
    sad zawsze stal po stronie tego "biednego Kowalskiego". Wina obaczarjac
    koncern/bank/istytucje finansowa.

    > d) u nas prezes filii musi sie wykazac osiagnieciami, a zreszta zyjemy
    > "w panstwie prawa" to plac kliencie zgodnie z umowa.
    >
    > Ale oni znaja pojecie "small print", a u nas w umowach wszystko jedna
    > czcionka :-)

    To prawda, w UK umowa jest umowa ale... czlowiek zawsze jest nad umowa.
    Choc niestety idzie to w kierunku zlym... (coz sie mozna spodziewac po
    zadach liberalow) do tej pory jest tak, ze rozmowa telefoniczna mozna
    zalatwic 90% problemow wyniklych ze zlego zrozumienia klienta,
    niedoczytania umowy ect. Firmy wychodza z zalozenia, ze klient ktory
    odszedl bo sie rozmlil, jak nie mial problemu to bedzie o tym pamietac i
    jak sie namysli to wlasnie do tej firmy wroci;))

    > I znaja tez ten problem z transmisja danych - nie jestesmy jedyni :-)

    Od wielu lat w UK pakiety internetowe sa w ramach abonamentu lub kart
    prepaydowych w takiej ilosci, ze lacznie sie telefonu czy korzystanie na
    poziomie przegladarek w telefonach nie powodowalo nawet 30%
    wykorzystania pakietu, a od ponad roku, obowiazuje dyrektywa unijan
    mowiaca o odcieciu uslug jesli przekrocza 40 funtow. I na ok. 20%
    pozostalych "jednostek" operator musi o tym sms-em poinformowac klienta.

    > P.S. w Erze ustawili mi jakis limit na koszty w roamingu, moze sporo
    > zlosci zaoszczedzic, no ale krajowych transmisji nie dotyczy.

    Niestety roaming w UK jest drogi, za 1mb licza sobie 1.20 funta. Dlatego
    jadac do polski kupie sobie w polsce jakas najtansza karte.
    UE powinna sie tym tez zajac i zrobic tak by cena 1 minuty byla ustalona
    maksymalna jednakowa dla kazdego kraju UE.
    A juz najlpeszym rozwiazaniem bylo by rozdzielic wychodzace polaczenia
    od przychodzacych, tak bym to ja placil za przychodzace tez. Dzieki temu
    rachunki spadly by jak nie o polowe to najmniej 30%!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: