eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmduzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Date: Thu, 14 Apr 2011 12:24:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <io6hvu$98k$1@news.onet.pl>
    References: <inthrb$56r$1@inews.gazeta.pl>
    <4da45cc4$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@l...institute.com>
    <4...@4...com>
    <1...@l...institute.com>
    <p...@4...com>
    <1...@l...institute.com>
    <4da5649d$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aacj95.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302776638 9492 83.4.61.95 (14 Apr 2011 10:23:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Apr 2011 10:23:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1010188
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4da5649d$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale po co mi to? Jeśli w domu mam WiFi, w pracy też, a jadąc
    > autem nie korzystam z telefonu?
    > Po czorta mam płacić za połączenia przez GPRS, jeśli mam WiFI?
    > Wszystko ściagam przez WiFI, nie potrzebuję non stop mieć
    > połaczenia GSMowego - jak chcę, to sobie włączam. Tyle, że
    > powinno być odwroteni - wszystkie aplikacje w trybie neutralnym i
    > jeśli chcę dane albo aktualizacje - to sobie włączam. A nie
    > odwrotnie, że muszę szukać która z nich generuje mi niechciane

    O to to to.
    Ale z drugiej strony ... "my wiemy lepiej co ci potrzeba".
    No i oczywiscie "nabyl pan tak nowoczesny telefon, ze automatyczne
    aktualizacje sa absolutnie konieczne" :-)

    > połączenia. To tak, jaby podłaczając telefon oferowano mi
    > włączone wszystkie usługi (płątne), a jeśli chcę, to ostatecznie
    > mogę sobie zadzwonić do BOK i po kolei wyłaczać. W dodatku w BOK
    > żądano by ode mnie odpowiedzi na pytanie - które usługi mają
    > wyłączyć bez poinformowania mnie, które są włączone - a przecież
    > w telefonie nie wyswietlają się informacje o tym, które mam
    > włączone...

    Przeciez to sie wyswietla na stronie internetowej w obsludze konta,
    szanowny kliencie.
    I trzeba sie logowac dwa razy w miesiacu i sprawdzac :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: